نکات طلایی در آرایش روزانه

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آرایش روزانه یکی از انواع آرایش‌های روزانه می‌باشد که بسیاری از خانم‌ها به صورت روزانه آن را بر روی صورت خود انجام می‌دهند. از مهم‌ترین ویژگی‌های آرایش روزانه این است که به صورت ساده و ملایم باشد.
Untitled 1 161 نکات طلایی در آرایش روزانه

دقت داشته باشید که آرایش روزانه ساده شما، نباید به گونه‌ای باشد که پوست شما را در معرض خطر قرار دهد و به بافت‌های پوست آسیب وارد سازد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به صورت روزانه، آرایش روزانه خود را انجام می‌دهید به نکاتی که در این مطلب از مجله دلتا می‌گوییم دقت کنید.

نکاتی در مورد آرایش روزانه ساده

استفاده کردن از بی‌بی کرم‌ها

شما برای آرایش روزانه خود به هیچ عنوان نباید از کرم پودرهایی که پوشش‌دهی بالایی دارند استفاده کنید، بلکه باید از بی‌بی کرم‌ها استفاده کنید تا به سلامت پوست شما آسیبی وارد نشود. بی‌بی کرم‌ها در انواع متفاوتی می‌باشند و هر یک از آن‌ها ویژگی‌های گوناگونی دارد. برخی از آن‌ها برای پوست‌های خشک و برخی دیگر از آن‌ها برای پوست‌های چرب مناسب می‌باشند.

آرایش روزانه ساده

رژگونه کمرنگ و ملایم

در آرایش روزانه همه چیز باید به صورت ملایم و کمرنگ باشد تا هم زیبایی خود را داشته باشد و هم صورت شما را زیباتر نشان دهد. شما باید برای آرایش‌های روزانه خود رژگونه‌ای را انتخاب کنید که ملایم و سبک می‌باشد. دقت داشته باشید باید رنگ آن با پوست شما تناسب داشته باشد. رژگونه هایی که رنگ آن‌ها هلویی می‌باشد بهترین انتخابی است که می‌توانید برای آرایش‌های روزانه خود داشته باشید.

آرایش چشم ساده

به هیچ عنوان نباید از سایه‌های متنوع چشم و خط چشم استفاده کنید. شما برای اینکه چشم‌های زیبا داشته باشید تنها کافی است مقداری ریمل بزنید و یا اینکه از مداد چشم هم استفاده کنید. در واقع ریمل یکی از بهترین لوازم آرایشی می‌باشد که شما می‌توانید در آرایش روزانه خود از آن استفاده کنید.

آرایش روزانه ساده

رژلب مناسب

همه ما به خوبی می‌دانیم رژلب در انواع گوناگونی می‌باشد و هر یک از آن‌ها رنگ‌های متنوعی دارند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که آرایش روزانه روی صورت خود انجام می‌دهید باید بدانید که رنگ‌های رژلب برای آرایش های روزانه کمرنگ و ملایم باشد.

استفاده از کانسیلر

برخی از افراد هستند که در صورت خود بخش‌های تیره و یا جوش‌هایی دارند که نمی‌خواهند آن‌ها را افراد دیگری مشاهده نمایند. این دسته از افراد به دنبال بهترین مواد و لوازم آرایشی هستند که تیرگی و یا جوش‌های صورت آن‌ها را از بین ببرد. شما باید مقداری از کانسیلر را بر روی آن نواحی که می‌خواهید بپوشانید بمالید و دقیقا مانند کرم پودر آن را روی آن ناحیه پخش کنید.

آرایش ابروها

امروزه روش‌های متعددی وجود دارد که ابروها را زیباتر می‌کند و دیگر استفاده از مداد ابرو در آرایش روزانه مانند گذشته رایج نیست. برخی از افراد هستند که در صورت خود ابروهای زیادی ندارند و ابروهای آن‌ها پرپشت نمی‌باشد. این دسته از افراد روش‌های متعددی را برای زیبایی ابروهای خود انتخاب می کنند تا ابروهای خود را پرپشت کنند.
اما برخی از افراد که ابروهای پرپشت دارند نیازی به این روش‌های زیبایی نخواهند داشت و بهترین راهی که می‌توانند از این طریق ابروهای زیبایی داشته باشند، این است که دور ابروهای خود کادر نکشند و ابروهای خود را به حالت طبیعی خود نگه دارند. اگر شما ابروهای خود را به صورت مرتب آرایش کنید، بعد از مدتی زیبایی خود را از دست می‌دهد.
آرایش روزانه ساده
پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه آرایش مخصوص چشم و ابرو مشکی‌ها را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۰ ق٫ظ

    خیلی عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۲ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…