۷ مدل کلاه شیک زمستانی امسال

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه مردم کمتر از گذشته از کلاه استفاده می کنند، اما به‌طور کلی کلاه‌ها اکسسوری‌هایی هستند که به راحتی می‌توانند استایل شما را شیک و جذاب کنند.
Untitled 1 151 7 مدل کلاه شیک زمستانی امسال

داشتن یک کلاه به سبک زمستانی نه تنها شما را گرم می‌کند، بلکه جذابیت استایل شما را دو چندان می‌کند از آنجا که مدل‌های مختلفی برای کلاه وجود دارد، هیچ عاملی مانع از داشتن یک کلاه جذاب در استایل شما نخواهد شد. در این مطلب از مجله دلتا با کلاه های زمستانی جدید امسال آشنا شوید.

کلاه های زمستانی جدید امسال

کلاه خزدار

کلاه خز یک راه حل عالی برای گرم ماندن در روزهای سرد زمستان است اگر اکسسوری خز مورد علاقه شما هستند باید بدانید که امسال سال شماست! از چکمه گرفته تا کیف و کلاه، تعداد زیادی پارچه خز وجود دارد که می‌توانید برای استایل زمستانی خود انتخاب کنید.

کلاه های زمستانی جدید

کلاه بینی از کلاه های زمستانی جدید

ساده، کژوال، گرم، کاربردی و تولید آسان از ویژگی‌های اصلی این مدل کلاه است. با توجه به محبوبیت این کلاه به ویژه در بین جوانان جای تعجب نیست که امسال یکی از گرایش‌ها باشد. مزیت این مدل کلاه این است که می‌توانید به راحتی آن را با لباس‌های مختلف بپوشید و ظاهری ساده اما جذاب به استایل خود بدهید.

کلاه های زمستانی جدید

کلاه لبه پهن

کلاه‌های پارچه‌ای لبه پهن در سال‌های اخیر برای استایل‌های خیابانی بسیار محبوب شده‌اند. این کلاه‌ها عموما برای فصل تابستان یک انتخاب بسیار زیبا و شیک هستند اما برای روزهای سرد می‌توانید کلاهی را انتخاب کنید که لبه آن زیاد پهن نباشد تا جلوه خاص و کلاسیک استایل شما حفظ شود.

این کلاه های زمستانی جدید در روزهای بارانی از صورت شما محافظت می‌کنند و از خیس شدن صورت شما جلوگیری می‌کنند. کلاه‌های لبه پهن دارای طرح‌های متنوعی هستند و می‌توان از آن‌ها برای مجالس رسمی یا مهمانی‌ها استفاده کرد.

کلاه کپ

بدون شک، یک کلاه کپ یا کلاه بیس بال یک اکسسوری جادویی است. اگر به استایل اسپرت و کژوال علاقه دارید و می‌خواهید با اضافه کردن یک مورد به لباس خود زیبایی بیشتری به استایل خود ببخشید حتما از کلاه کپ استفاده کنید.

کلاه‌های کپ یکی از اکسسوری‌هایی است که تقریبا مورد توجه قرار می‌گیرد و طرفداران زیادی دارد. امروزه طرح‌های زیادی از این کلاه‌ها وجود دارد و شما می‌توانید هر رنگ و مدلی را با توجه به سلیقه و لباس خود انتخاب کنید

کلاه سطلی از کلاه های زمستانی جدید

کلاه‌های سطلی ممکن است خیلی مدرن به‌نظر نرسند. اما آن‌ها یک اکسسوری شیک و پرطرفدار هستند که با آن می‌توانید هم استایلی ساده و کژوال و هم استایل نوستالژیک و خاص داشته باشید. می‌توانید یک کلاه سطلی را با یک ژاکت، کت، هودی و پشتی ست کنید.

کلاه های زمستانی جدید

کلاه ترپر یا کلاه روسی

کلاه ترپر یکی دیگر از کلاه های زمستانی جدید است که یک راه عالی برای محافظت از سر و گوش شما در برابر سرما است همچنین می‌توانید با بستن بندهای زیر چانه مطمئن شوید که باد هنگام وزش باد روی سر شما نمی‌افتد.

کلاه‌های ترپر می‌توانند از جنس مختلفی مانند خز یا چرم ساخته شوند که می‌توانید با توجه به سلیقه و استایل خود انتخاب کنید. این کلاه‌ها برای روزهای بسیار سرد و زمستانی یک انتخاب عالی هستند.

کلاه های زمستانی دخترانه

کلاه برت، فرانسوی یا هنری

مهم نیست که نام این مدل کلاه های زمستانی جدید چیست در هر صورت باید بدانید که اگر می‌خواهید یک استایل کلاسیک، شیک و جذاب داشته باشید حتما از این کلاه استفاده کنید. اگر موهای کوتاهی دارید این کلاه جذابیت خاصی به صورت شما می‌بخشد.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب جدیدترین مدل پالتو زمستانی امسال را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۰ ق٫ظ

    خیلی عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۲ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…