۶ مورد ضروری که هر خانه‌ای باید داشته باشد

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رعایت برخی نکات اساسی می‌تواند نقش مهمی در داشتن دکوراسیون منزل شما ایفا کند و حال و هوای تازه‌ای را به منزل شما ببخشد بدون آنکه نیاز به صرف هزینه‌های زیاد باشد.
وسایل ضروری برای دکوراسیون منزل

ما می‌توانیم دکوراسیون منزل خود را به‌گونه‌ای سر و سامان دهیم که ضامن سلامتی خود و خانواده ما باشد. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم ضمن معرفی وسایل ضروری برای دکوراسیون منزل بتوانیم با این ایده‌ها به خانه شما تندرستی و سلامتی هدیه بدهیم.

پرورش گل و گیاه خانگی

نگهداری و پرورش گل و گیاه خانگی در منزل می‌تواند به سلامتی و روحیه اعضای خانواده کمک کند. گل و گیاه خانگی هوای موجود در خانه شما را تصفیه می‌کند و با آلودگی هوای فضای خانه مبارزه خواهد کرد. از این گیاهان می‌توان هم برای تزیین دکوراسیون منزل و هم برای تصفیه هوای خانه خود استفاده کرد. این گیاهان به سلامتی خانواده شما کمک می‌کنند. برای آشنایی با گیاهانی که انرژی مثبت ایجاد می‌کنند، مطلب گیاهانی که انرژی مثبت را به خانه شما می‌آورند را بخوانید.

وسایل ضروری برای دکوراسیون منزل

تشک‌های ارگانیک

تشک‌های معمولی منبع زیادی از مواد شیمیایی مضر هستند. این تشک‌ها در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها از مواد بسیار سمی ضد اشتعال‌زا تشکیل می‌شوند. بنابراین اگر نگران سلامتی خود هستید و می‌خواهید یک خواب سالم را تجربه کنید تشک ارگانیک گزینه مناسبی است. این تشک‌های طبیعی فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر هستند و برای بدن حساسیت به همراه نمی‌آورند و کاملا زیست تخریب پذیر هستند.

وسایل ضروری برای دکوراسیون منزل

استفاده از دستگاه‌های بخور و رطوبت‌ساز در هنگام خواب

یکی دیگر از وسایل ضروری برای دکوراسیون منزل که می‌تواند به استانداردهای سالم بودن و تندرستی بخشیدن خانه شما کمک کند استفاده از دستگاه‌های مرطوب ساز یا همان بخور است. دستگاه‌های بخور نه تنها هوای داخلی منزل شما را تهویه می‌کند بلکه می‌توانید با آن‌ها خواب خوبی را هم تجربه کنید.

لامپ نمک هیمالیا

این لامپ یک جسم جامد از نمک است که با گرم شدن آن می‌تواند برای خانواده شما مزایای سلامتی به همراه داشته باشد. لامپ نمک هیمالیا علاوه بر دادن انرژی مثبت و تغییر خلق و خوی ساکنین خانه با منفی کردن یون‌های مثبت ساطع شده از دستگاه‌های الکترونیکی نظیر تلویزیون، کامپیوتر و گوشی همراه به متعادل سازی تابش الکترومغناطیسی در خانه کمک می‌کند. نکات بیشتر در مورد سنگ نمک را در مطلب ۶ نکته برای استفاده از سنگ نمک در دکوراسیون بخوانید.

لامپ نمک هیمالیا

استفاده از رنگ‌های روشن در خانه

قبل از اینکه به سادگی از رنگ‌های روشن بگذرید و از به‌کار رفتن آ‌ن‌ها در دکوراسیون منزل خود صرف نظر کنید به این نکته توجه کنید که تحقیقات نشان داده‌اند انتخاب رنگ دیوار، رنگ فرش و پرده‌های منزل به شدت بر خلق و خوی شما می‌تواند تاثیر بگذارد. بنابراین با استفاده از رنگ‌های روشن و به‌کاربردن آن‌ها در دکوراسیون منزل خود به سلامت روحی و روانی خانواده خود کمک کنید.

استفاده از رنگ‌ های روشن در خانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ ترفند بی‌نظیر برای تزیین آشپزخانه شما را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۲۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…