اکسسوری‌های پرکاربرد زمستان امسال

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با شروع فصل زمستان، تب و تاب استایل‌های شیک و زیبا در میان تمام خانم‌های شیک پوش پیدا می‌شود. اکسسوری، ظاهر شما را کامل و خوش استایل‌تر می‌کند.
Untitled 1 143 اکسسوری‌های پرکاربرد زمستان امسال

داشتن لباس‌های زیبا در خوش استایل بودن تاثیر بسزایی دارد. با این وجود نباید نقش اکسسوری‌ها را در این میان از یاد برد. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی تعدادی از اکسسوری های ترند زمستان امسال می‌پردازیم.

کدام یک از اکسسوری های ترند زمستان پرکاربرد هستند؟

زیورآلات حلقه‌ای

زیورآلات کوچک و ظریف بسیار زیبا و دوست‌داشتنی هستند. در سال‌های گذشته، سبک‌های کوچک در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها طرفداران زیادی داشتند و هنوز هم هواداران خاص خود را دارند. با این وجود، در زمستان امسال زیورآلات هم مانند لباس‌ها، سایز بزرگشان مد است. از اکسسوری های ترند زمستان، زیورآلات حلقه‌ای و بزرگ به استقبال شما خواهند آمد و حسابی از شما دلبری خواهند کرد.

اکسسوری های ترند زمستان

کفش‌های لژ دار

دوران دمپایی و کفش‌های پاشنه تخت دیگر به پایان رسیده است. از دیگر اکسسوری های ترند زمستان امسال، می‌توان به کفش‌های لژ دار اشاره کرد. زمستان امسال، می‌توانید با خیال راحت از کفش‌های پاشنه بلند خود لذت ببرید. با این حال اگر شما از جمله کسانی هستید که خیلی با کفش پاشنه دار راحت نیستید، کفش‌های لژدار برای مهمانی‌ها عالی هستند. با خیال راحت به سراغ کفش‌های حصیری و صندل‌های لژدار بروید و در دورهمی آن‌ها را بپوشید.

لوگوها از اکسسوری های ترند زمستان

شاید کمی عجیب به‌نظر برسد، اما اکسسوری‌های لوگویی امسال ترند شده‌اند. با اضافه کردن جزئیات کوچک مثل سنجاق سینه که روی کت بلیزر خود نصب می‌کنید، استایل هنرمندانه‌تری را برای خود می‌سازید. شما می‌توانید این لوگوهای جذاب را نه فقط در کلاه‌های شنل، بلکه در گوشواره، گردنبند و هر چیزی که لوگوی مورد علاقه شما را داشته باشد، نشان دهید.

اکسسوری های ترند زمستان

خیلی جذاب استتار کنید

لباس‌های خود را باهم و با اکسسوری‌های خود هماهنگ کنید. به طور مثال ماسک و کیف خود را با لباس خود هماهنگ کنید. طوریکه رنگ و طرح آن‌ها یکی باشد. برنامه روز شما می‌تواند استفاده از چاپ، رنگ و تمی باشد که با حال و هوای شما سازگار است.

غوغای زیورآلات

امروزه لباس‌ها به اوج خود رسیده‌اند و نهایت جذابیت را دارند، اما حواستان باشد که از اکسسوری های ترند زمستان غافل نشوید. گردن خود را با گردنبند چوکر و آویزهای بزرگ بپوشانید. از گوشواره و انگشترهای خاص و بزرگ استفاده کنید.

کمربندهای خود را ببندید

کمربندها یکی از اکسسوری های ترند زمستان امسال هستند. در گذشته هر لباسی را با کمربند تکمیل می‌کردند، اما مدتی خیلی از آن‌ها استفاده نمی‌شد. امسال کمربندهایی با سگک‌های فانتزی، مانند کمربند G گوچی را از کمد خود بیرون بیاورید و به کمر خود ببندید.

کلاه از اکسسوری های ترند زمستان

یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها کلاه است که در فصل‌های سرد سال به داد شما می‌رسد. کلاه از سر شما در برابر سرما محافظت می‌کند و البته اگر موهای شما نامرتب باشد، کلاه به شما کمک می‌کند که آن‌ها را بپوشانید و در عین حال استایل شما نیز جذاب می‌شود.

اکسسوری های ترند زمستان

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب در مهمانی‌های زمستانه چه بپوشیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۱۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۳۵ ب٫ظ

      ممنونم

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۲۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…