۵ نکته مهم در چیدمان خانه های بدون پنجره

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
افرادی که خانه آن‌ها فاقد پنجره و منبع نور خوبی است، با مطالعه این مطلب می‌توانند راهکارهای جالبی را در راستای مقابله با این مشکل در نظر داشته باشند.
چیدمان خانه های بدون پنجره

دکوراسیون فضای بدون پنجره و طراحی دکوراسیون اتاق بدون نور از مشکلات بسیاری از افراد است. در این مطلب از مجله دلتا به نحوه چیدمان خانه های بدون پنجره پرداخته‌ایم.

لامپ و روشنایی، مهم ترین اهرم در دکوراسیون فضای بدون پنجره

خانه های بدون پنجره، معمولا از نور و روشنایی نسبتا ضعیفی برخوردار هستند. بنابراین تاثیر لامپ و روشنایی در آن‌ها بیش از پیش احساس می شود. سعی کنید از لامپ‌های ترکیبی استفاده کنید. به‌گونه‌ای که ترکیبی از رنگ‌هایی مثل زرد و سفید باشد. بدین منظور، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از لوسترهایی که قابلیت به‌کارگیری چندین لامپ در آن‌ها فراهم است، استفاده کنید.

همچنین، آباژور و چراغ‌های رومیزی گزینه‌های دیگری هستند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند بتوانید نور را در گوشه‌های دنج خانه که نمی‌توان لوستر یا لامپ‌های سقفی را در آن‌ها نصب نمود، به ارمغان بیاورید. به یاد داشته باشید. برای دیدن آباژورهای جذاب به مطلب شیک‌ترین آباژورهای مدرن در دکوراسیون منزل شما سر بزنید.

چیدمان خانه های بدون پنجره

آینه و نحوه صحیح قرار دادن آن‌ها

آینه‌ها از جمله ملزوماتی هستند که در چیدمان خانه‌های بدون پنجره و فضاهایی که نور در آن‌ها کمتر دیده می‌شود، می‌تواند به کمک صاحبان خانه آمده و برای آن‌ها فضای بهتری را به‌وجود آورد. این عناصر، نور را بازتاب کرده و به همین دلیل می‌توانند فضا را روشن‌تر آن چیزی که هست نشان دهند. آینه‌ها در اشکال گوناگون می‌تواند در خانه مورد استفاده قرار بگیرد. برای دیدن آینه‌های جذاب در چیدمان منزل به مطلب ۶ آینه پرطرفدار در چیدمان منزل سر بزنید.

چیدمان خانه های بدون پنجره

رنگ‌های روشن را فراموش نکنید

ترکیب‌های رنگی مختلفی برای دکوراسیون وجود دارد که ما از میان این ترکیب‌ها، آن دسته ترکیب رنگ‌هایی که در آن‌ها از رنگ روشن بیش از سایر رنگ‌ها استفاده شده است را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که رنگ‌های روشن در چیدمان خانه های بدون پنجره باعث می‌شوند فضا بازتر و بزرگ‌تر دیده شده و جلوه روشن‌تری به خانه شما می‌دهند. به یاد داشته باشید در دکوراسیون اتاق بدون نور تا حد امکان از رنگ‌های تیره و ترکیب رنگ‌های متضاد دوری کنید.

رنگ‌ های روشن در چیدمان

ملزومات براق یک ایده خلاقانه برای چیدمان خانه های بدون پنجره

ملزومات براق و درخشنده، همان کاری را انجام می‌دهند که آینه‌ها در دکوراسیون اتاق بدون نور آن را انجام می‌دادند. این وسایل نور را بازتاب کرده و درخشش بیشتری در خانه شما ایجاد می‌کنند. ظروف شیشه‌ای و فلزهای براق بهترین انتخاب‌ها برای انجام این ایده هستند.

ملزومات براق یک ایده خلاقانه

 معجزه خطوط به کمک شما می‌آید

شاید یکی از اولین مواردی که در هنگام طراحی دکوراسیون فضای بدون پنجره می‌تواند کمک شما باشد، استفاده از هارمونی خطوط در دکوراسیون داخلی است. در یک خانه هرچقدر خطوط و اشکال به‌کار رفته صاف‌تر باشند، آن فضا بزرگ‌تر دیده می‌شود. شما می‌توانید در دکوراسیون اتاق بدون نور از مبلمانی با طرح خطوط ساده استفاده کنید. این مبلمان نه تنها ظاهر شیکی دارد، بلکه فضای شما را مرتب و منظم‌تر نشان می‌دهند.

معجزه خطوط به کمک شما می‌آید

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این رنگ‌ها آرامش را به خانه خود دعوت کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۳۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…