۴ ایده آسان و کم هزینه برای افزایش جذابیت منزل

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تغییر دکوراسیون خانه به افراد کمک می‌کند در فضای مطلوب‌تری زندگی کنند. تغییر دکور خانه به نحوی که برای افراد دلچسب باشد، موضوع ما در این مطلب است.
ایده های آسان و کم هزینه برای تغییر دکور منزل

برای ایجاد احساس و جلوه‌ای جدید در خانه، حتما نباید حرکت‌های بزرگی انجام داد. گاهی اوقات با انجام کارهای کوچک، به نتایج بزرگی دست پیدا می‌کنید که خانه شما را متحول می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده های آسان و کم هزینه برای تغییر دکور منزل می‌پردازیم.

چوب از ایده های آسان و کم هزینه برای تغییر دکور منزل

یکی از مشکلاتی که بسیاری از صاحب خانه‌هایی که قصد تغییر دکوراسیون خانه خود را دارند با آن مواجه  هستند، احساس دلگیر بودن و بی حس بودن فضا است. برای اینکه فضای خانه را دلنشین کنید روش‌های زیادی وجود دارد. یکی از این روش‌ها، استفاده از چوب در فضای خانه است. از آنجایی که چوب عنصری طبیعی و بسیار جذاب است، علاوه بر زیباتر کردن فضای خانه، محیط آن را دلنشین‌تر و گرم‌تر نشان می‌دهد.

ایده های آسان و کم هزینه برای تغییر دکور منزل

ایجاد تعادل بین خطوط و اشکال صاف و منحنی

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود شما از خانه خود خسته شوید، این است که در آن از خطوط صاف و منحنی به درستی استفاده نکرده‌اید. ممکن است خانه شما دارای خطوط صاف زیادی باشد و همین مورد باعث از بین رفتن جذابیت آن برای شما شده باشد. برای حل این مشکل و ایجاد تغییر دکوراسیون خانه می‌بایست تعادل بین خطوط را حفظ کنید. برای مثال اگر تابلوهای خانه شما مربع و مستطیل هستند، از یک ساعت دیواری با شکل دایره استفاده کنید.

ایده های آسان و کم هزینه برای تغییر دکور منزل

بلندتر نشان دادن سقف، میله پرده را بالاتر از قاب پنجره نصب کنید

این اشتباه در بسیاری از خانه ها رخ می‌دهد که صاحب خانه بدون اطلاع از اصول و استانداردهای نصب پرده در خانه، میله پرده را موازی و یا پایین‌تر از قاب پنجره نصب می‌کند و همین مورد باعث می‌شود سقف خانه کوتاه‌تر و جلوه پنجره زشت‌تر به‌نظر برسد. اگر میله پرده را بالاتر از قاب پنجره نصب کنید، باعث می‌شود که تغییر زیادی در دکور منزل ایجاد شود. برای بلندتر نشان دادن سقف به مطلب راهکارهایی که سقف خانه را بلندتر نشان می‌دهند مراجعه کنید.

بلندتر نشان دادن سقف

تغییر دیوارهای خانه از ایده های آسان و کم هزینه برای تغییر دکور منزل

اگر به دنبال تغییر و تحولات گسترده‌ای در دکورسیون داخلی خانه خود هستید، جالب است بدانید با تغییرات کوچکی که روی دیوار‌ها صورت می‌دهید، می‌توانید فضا را به کلی تغییر دهید. به‌عنوان مثال می‌‌توانید روی دیوار‌ها خطوط راه‌ راه پهن یا باریک بکشید یا با نصب چند تابلو عکس خانوادگی، حس و حال تازه‌ای را در این فضا ایجاد کنید. تغییر دیوارهای خانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ گیاه بی‌نظیر که خانه شما را خوشبو می‌کند را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…