روتین روزانه مراقبت از پوست برای افراد پرمشغله

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید شما دانشجو، کارمند یا مادری پرمشغله باشید که به یک مراقبت روزانه و عالی از پوست خود نیاز دارد. این روش را انجام دهید تا ببینید شیوه زندگی و مراقبت‌های معمولی از پوست چقدر ساده و راحت خواهند شد.
Untitled 1 121 روتین روزانه مراقبت از پوست برای افراد پرمشغله

بعضی از افراد به دلیل مشغله زیادی که در روز دارند نیاز به یک روتین مراقب از پوست روزانه ثابت و راحت دارند. قطعا برخی از ایده‌های راحت و بی‌دردسر ما در این مطلب از مجله دلتا برای هرکسی که زمان اندکی جهت آرایش و پاکسازی پوست خود دارد کارآمد خواهد بود.

۴ گام روتین مراقبت از پوست

روتین مراقبت از پوست با ماسک صورت

ماسک صورت از جمله محصولات ضروری مراقبت از پوست است که با اندکی تلاش باعث می‌شود پوست شما از یک حالت عادی و معمولی به حالتی اعجاب‌انگیز تغییر کند. ویژگی تازه کردن و پاکسازی پوست به براق شدن و سلامت پوست شما کمک می‌کند. اگر می‌خواهید در زمان صرفه‌جویی کنید می‌توانید ماسک‌های صورت را در زمان خواب یا دوش گرفتن استفاده کنید.

انتخاب انواع این ماسک‌ها به نوع پوست شما بستگی دارد. این ماسک‌ها قادرند پوست را آبرسانی کرده، ورقه‌های آلوده سطح پوست را زدوده، آن را صاف کرده و لکه‌ها و جوش‌های پوستی را از بین ببرند.

روتین مراقبت از پوست

اسپری کردن تونر

دستورالعمل دیگری که افراد پرمشغله در روتین مراقبت از پوست اغلب انجام می‌دهند استفاده صحیح از تونر است. به هر علتی از تونر استفاده می‌کنید، از کمک به صاف شدن پوست گرفته تا افزایش آبرسانی و رها شدن از چربی اضافی سطح پوست، می‌توانید به جای مالیدن تونر روی پوست خود آن را به سطح پوست اسپری کنید. این کار زمان کمتری را از شما خواهد گرفت.

یک بطری کوچک و خوش‌دست بردارید و تونر را به آن منتقل کنید. صبح یا غروب تونر را مستقیما به صورت خود اسپری کنید. می‌توانید همه جا و همه وقت از آن استفاده کنید. این شیوه جهت زمانی ایده آل است که فرصت ندارید منتظر خشک شدن مرطوب کننده بمانید.

روتین مراقبت از پوست

روتین مراقبت از پوست با استفاده از محصولات چندکاره

سعی کنید دنبال محصولات چندکاره‌ای بگردید که پروسه مراقبت از پوست را ساده‌تر و نتیجه‌بخش‌تر می‌کنند. اگر پوست خشکی دارید، بهتر است پاک کننده کرمی یا شیری را جهت شستن پوست خود انتخاب کنید. با این ایده آگاهانه، نه‌تنها پوست خود را پاکسازی می‌کنید بلکه آن را مرطوب نیز نگه می‌دارید.

اگه نوع پوست شما به گونه‌ای است که هم به کرم ضدآفتاب نیاز دارید و هم به مرطوب کننده، می‌توانید هر دو را در یک بطری داشته باشید. مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب را با هم استفاده کنید.

روتین مراقبت از پوست

پاکسازی صورت

حال بیایید ببینیم چگونه می‌توان عمل پاکسازی صورت را ساده‌تر کرد. این جزئی از روتین روزانه مراقبت از پوست است که حتما باید انجام شود، مخصوصا جهت افرادی که همیشه آرایش می‌کنند. شما باید همیشه صورت خود را قبل از خواب تمیز کنید حتی اگر به شدت پرمشغله و درگیر باشید این کار تنها پنج دقیقه زمان می‌برد و اثرات آن خصوصا در طولانی مدت شگفت‌انگیز است.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه نقش غذا در زیبایی پوست را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۰۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۵۳ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۲۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۰ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۰ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…