ده کلید طلایی افزایش انرژی مثبت در خانه

۱۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به چند نکته کوچک می‌توانید انرژی مثبت نهفته در فضا را آزاد کرده و آن را روان کنید. با خواندن این مطلب خانه خود را سرشار از انرژی مثبت کنید.
ایجاد انرژی مثبت در منزل

خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ایجاد انرژی مثبت در منزل سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. فضای خانه محل امن شما است، پس آن را مثبت نگه دارید. با مجله دلتا همراه باشید.

تهویه خانه

اولین گام برای ایجاد انرژی مثبت، بیرون راندن هوای مانده و راکد از خانه است. برای این منظور می‌توانید پنجره‌ها را باز کنید تا هوای تازه وارد خانه شود، حتی اگر هوای بیرون ناپایدار باشد. رختخواب و رواندازها و بالش‌ها را بتکانید تا گرد و غبار موجود در آن از بین برود.

ایجاد انرژی مثبت در منزل

رنگ‌های شاد در دکوراسیون خانه

رنگ‌ها نقش مهمی در خانه شما دارند. براساس گزارش کارشناسان رنگ زرد از همه رنگ‌ها بهتر است. انرژی منفی را از بین می‌برد و مساحت خانه را بیش از آنچه که هست نشان می‌دهد. اما با توجه به قواعد استفاده از رنگ در دکوراسیون داخلی، پیشنهاد می‌شود از رنگ زرد به‌صورت محدود و فقط برای اکسسوری استفاده شود.

روشن کردن عودهای خوشبوکننده

بوی عودهای خوشبو و ملایم به افزایش انرژی مثبت خانه کمک می‌کند و آرامش و سکون را به آن می‌بخشد. ترجیحا در استفاده از عودها زیاده‌روی نکنید. به‌خصوص اگر از بیماری‌های تنفسی رنج می‌برید.

تعمیر و یا دور انداختن اسباب و وسایل شکسته

وسایل شکسته را تعمیر کنید یا دور بیندازید. اجازه ندهید که خانه به محلی برای نگهداری وسایل مستهلک و غیر قابل استفاده تبدیل شود. در مرحله اول آن‌ها را حذف کنید و یک دور کامل گوشه و کنار خانه را بررسی کنید که وسایل شکسته و خراب در آن به جای نمانده باشد.

استفاده از سنگ‌های طبیعی

سنگ­‌ها نیز مانند گیاهان دارای انرژی مثبت هستند. سنگ‌­های طبیعی در خانه امواج منفی را جذب و انرژی مثبت را به فضا هدیه می‌دهند. سنگ­ کوارتز ترس و اضطراب را در خانه کاهش می‌دهد. نمک و سنگ نمک انرژی منفی و آلودگی‌های موجود در هوا (مخصوصا در شهرهای بزرگ) را به خود جذب می‌کند. مطالب بیشتر در مورد سنگ نمک را در مطلب ۶ نکته برای استفاده از سنگ نمک در دکوراسیون بخوانید.

استفاده از سنگ‌های طبیعی

معطر کردن خانه با روغن پرتقال

بوی پرتقال و روغن آن انرژی مثبتی به خانه می‌دهد و احوال شما را خوب می‌کند. می‌توانید چند قطره از آن را روی وسایل خانه بمالید یا از یک آبپاش برای این منظور استفاده کنید.

عدم استفاده از وسایلی که گوشه‌های مربعی و تیز دارند

برای جذب انرژی مثبت در خانه بهتر است که خانه شما گوشه و کنارهای تیز نداشته باشد. بهتر است از گلدان‌ها، جعبه‌ها، میزهای دایره‌ای و گرد استفاده کنید. لبه‌های تیز و مربعی آزاردهنده هستند.

استفاده از آینه‌های بیشتر در خانه

برای ایجاد انرژی مثبت در منزل از آینه استفاده کنید. آینه‌ها به خانه انرژی مثبت می‌دهند. توصیه می‌شود که از آینه‌های مربعی با گوشه‌های تیز استفاده نکنید. اگر دوست دارید دکور خانه را با آینه تزیین کنید به مطلب این آینه‌ها منزل شما را خاص و شیک می‌کنند سر بزنید.

استفاده از آینه‌ های بیشتر در خانه

استفاده از آکواریوم

آکواریوم‌ها شبیه آب روان عمل می‌کنند و می‌توانند گردش انرژی را آسان کنند، بخصوص زمانی که در قسمت شمال شرقی خانه قرار گرفته باشند. آکواریوم‌ها به زنده نگه داشتن این گوشه‌ حیاتی خانه کمک می‌کنند. به یاد داشته باشید که فضای داخل آکواریوم را حتما تمیز نگه دارید و از انباشته شدن کثیفی در آن بپرهیزید.

پرهیز از رنگ‌های تیره و دلگیر

رنگ‌های روشن اثر مثبتی در روحیه ما به جا می‌گذارند و فضای شادی را خلق می‌کنند و رنگ‌های تیره علاوه بر دلمردگی باعث می‌شوند تا فضا کوچک‌تر از آنچه که هست دیده شود.

پرهیز از رنگ‌ های تیره و دلگیر

پیشنهاد مطالعه: مطلب گیاهانی که انرژی مثبت را به خانه شما می‌آورند را بخوانید.

۱۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۲ ب٫ظ

  3. زرین

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ

    مطالب عالیه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۰۵ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۲۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۵۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۴۸ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۰ ب٫ظ

  11. حسین پور

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۹ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۴ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…