آشپزخانه‌ شیک و مدرن با دیوارهای جذاب

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
حتما برایتان جالب خواهد بود که بدانید چطور می‌توانید دیوارهای آشپزخانه خود را دکور کنید و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه داشته باشید.
آشپزخانه‌ شیک و مدرن با دیوارهای جذاب

ایده‌های جذاب برای کاشی آشپزخانه به شما کمک می‌کند آشپزخانه‌ شیک و مدرن با دیوارهای جذاب داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده‌های جذاب تزیین آشپزخانه می‌پردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

پوشش چوبی روی دیوار آشپزخانه

در این آشپزخانه شیک و جذاب، نمای چوبی سرتاسر فضای دیوار اتاق را از کف تا سقف پوشانده است. کابینت‌های چوبی که به‌عنوان یک پوشش سراسری به‌شمار می‌روند، روبه‌روی کاشی‌هایی نصب شده‌اند که طرحی ساده داشته و ترکیب ایده‌آلی را با عنصر چوب ایجاد می‌کند. در این نمونه، از کاشی‌ها به‌عنوان یک پس‌زمینه بی‌اهمیت استفاده شده و صاحب خانه تصمیم گرفته کابینت‌های چوبی را در قسمت جلویی به‌کار بگیرد.

آشپزخانه‌ شیک و مدرن با دیواری جذاب

کاشی سفید آجری

در این آشپزخانه کابینت‌های فیروزه‌ای را مشاهده می‌کنید که در کنار پس‌زمینه سبز رنگ، نمای جالبی را ایجاد کرده‌اند. اگر به ترکیب رنگی این آشپزخانه نگاهی بیندازید، خواهید دید بهترین رنگی که برای کاشی‌های روی دیوار می‌توان استفاده نمود، رنگ سفید است. گلدان‌های سبز در پس زمینه سبز و کابینت‌های آبی فیروزه‌ای به وسیله کاشی‌های سفید رنگ از یکدیگر جدا شده است.

آشپزخانه‌ شیک و مدرن با دیواری جذاب

دیوارهای سفید در کنار کابینت قهوه‌ای

در این آشپزخانه کفپوشی از جنس بتون خاکی، کابینت‌های سیاه و سفید، یک میز جزیره چوبی قهوه‌ای در وسط و یک صندلی قرمز رنگ دیده می‌شود. ترکیب این رنگ‌ها احساس انسجام و وحدت میان عناصر آشپزخانه ایجاد کرده و کاشی‌های سفید براق روی دیوار، این انسجام و زیبایی را به حداکثر رسانده است. شما می‌توانید از این نوع کاشی در خانه‌هایی با دکوراسیون ایرانی استفاده کنید.

دیوارهای سفید در کنار کابینت قهوه‌ای

الگوی روشن در آشپزخانه

اگر به دنبال ایجاد تغییر و تحولات در خانه خود هستید، بهتر است اول از همه از کاشی‌های روی دیوار شروع کنید. این آشپزخانه دارای یک میز جزیره بزرگ به رنگ سفید و قهوه‌ای و تعدادی کابینت یکدست سفید است. رنگ‌های خنثی و ترکیب پذیر مثل سفید و قهوه‌ای اصلی‌ترین عناصر رنگی این فضا را تشکیل می‌دهند و به همین دلیل، طراح دکوراسیون تصمیم گرفته است روی دیوارها از کاشی‌هایی با طرح مورب سفید استفاده نماید.

الگوی روشن در آشپزخانه

ترکیب رنگ سفید و سبز در آشپزخانه

ترکیب دو رنگی که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، در بسیاری از موارد باعث ایجاد حس خوب و متفاوتی در آشپزخانه می‌شود که می‌تواند فضای شادابی را برای شما به همراه داشته باشد. طراح خوش ذوق این آشپزخانه، هنگامی که از کابینت‌های سیاه رنگ و دلگیر استفاده نمود به این فکر افتاد که چگونه احساس شادابی را به آشپزخانه بازگرداند و به همین علت تصمیم گرفت کاشی‌های سفید و سبز را با طرح آجر ساده روی دیوار نصب کند. برای دیدن دیوارپوش‌های بیشتربرای تزیین دیوار آشپزخانه به مطلب ۷ ایده جذاب و خاص برای تزیین دیوار آشپزخانه سر بزنید.

ترکیب رنگ سفید و سبز در آشپزخانه

کاشی‌های سفید براق

این آشپزخانه، دارای کابینت‌هایی است که با رنگ سفید و طرح سلطنتی، نمایی لاکچری به آشپزخانه بخشیده است. بنابراین برای ایجاد آشپزخانه‌ شیک و مدرن با دیواری جذاب باید روی دیوارها منتظر یک ایده کاشی آشپزخانه جذاب و لوکس باشیم تا هارمونی بین اجزا حفظ شود. دیوارهای براق سفید رنگ که از دور درخشان هستند، بهترین انتخاب برای آشپزخانه‌هایی است که نور در آن‌ها به خوبی جریان دارد. چراکه با هربار برخورد نور به این کاشی‌ها، درخششی پیدا می‌کنند که می‌تواند دکور آشپزخانه شما را جذاب‌تر از همیشه کند.

کاشی های سفید براق

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۶ ایده جذاب چیدمان برای شب یلدا را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۲۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۲۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۳ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۳ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…