طراحی‌های بی‌نظیر ناخن، مخصوص شب یلدا

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر شما تمایل دارید در بلندترین شب سال استایلی بی‌نظیر و متفاوت داشته باشید بهتر است به کمک ایده‌های خلاقانه به طراحی ناخن برای شب یلدا بپردازید.
Untitled 1 90 طراحی‌های بی‌نظیر ناخن، مخصوص شب یلدا

برای طراحی ناخن شب یلدا ایده‌های زیادی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود از بین این طرح‌های مختلف دیزاین متفاوت و بی‌نظیری را انتخاب نمایید. در این مطلب از مجله دلتا طراحی ناخن شب یلدا را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

مدل‌های طراحی ناخن شب یلدا

برای دیزاین ناخن شب یلدا اغلب از طرح‌های هندوانه، انار، برف، آدم برفی و غیره استفاده می‌شود که این‌طرح‌ها را می‌توانید از ترکیب دو یا چند رنگ لاک روی سطح ناخن‌های خود پیاده سازی نمایید. همچنین می‌توانید روی ناخن‌های خود طرح لاک شب یلدا را به کمک رنگ مشکی، سفید و غیره طراحی نمایید.

طرح هندوانه‌ای

برای طراحی لاک شب یلدا به صورت هندوانه نیازی به استفاده از ابزار خاصی ندارید و شما می‌توانید به راحتی و به کمک رنگ‌های قرمز، سبز و سیاه طرح هندوانه را روی سطح ناخن‌های خود پیاده نمایید.

طراحی ناخن شب یلدا

طرح انار

طرح انار یک طراحی ناخن شب یلدا است که جلوه ویژه‌‌ای به ناخن می‌بخشد. می‌توانید طرح انار را در خانه بر روی ناخن‌های خود بزنید و از برچسب‌های طراحی ناخن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از آرایشگر خود بخواهید که طرح انار را برای شما طراحی کند.

طراحی ناخن شب یلدا

طرح آدم برفی

طرح‌هایی نظیر آدم برفی، دانه برف، درخت، کریسمس، گوزن شمالی و غیره جزو نمادهای کریسمس محسوب می‌شوند. از آنجا که ما نیز نخستین شب زمستان را جشن می‌گیریم بد نیست ابتکار به خرج داده و به جای یک لاک ساده، یک طرح خلاقانه زمستانی با نمادهای زمستان روی ناخن‌ها پیاده کنیم.
طراحی ناخن شب یلدا

طراحی ناخن شب یلدا با طرح برف

همانطور که در قسمت طراحی آدم برفی گفتیم از آنجایی که شب یلدا با شروع زمستان همراه است می‌توانیم از طرح‌های زمستانی استفاده کنیم. طرح برف یکی از محبوب‌ترین طرح‌های زمستانی است.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطلب جدیدترین مدل‌های طراحی ناخن با تم پلنگی را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۱ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۵۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۴۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۲۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۱۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…