راز ناخن‌های زیبا و سفید

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داشتن ناخن‌های سالم و زیبا، یکی از دغدغه‌های خانم‌هایی است که به سلامت و زیبایی خود اهمیت می‌دهند.
Untitled 1 81 راز ناخن‌های زیبا و سفید

گاهی اتفاق می‌افتد که ناخن‌های شما به سختی بلند می‌شوند اما به راحتی می‌شکنند یا اینکه ناخن‌های شما زیبایی دلخواه شما را ندارند. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم راز داشتن ناخن های سالم و زیبا را به شما بگوییم.

داشتن ناخن های سالم ، زیبا و سفید

یک مسواک که برای کار دیگری از آن استفاده نمی‌کنید بردارید. مقداری خمیردندان سفید کننده روی مسواک بزنید. ناخن‌ های خود را با مسواک کامل بشویید و برس بکشید. خوب آبکشی کنید و دوباره این اعمال را تکرار کنید. برای نتیجه ماندگار هفته‌ای یک‌بار این کار را تکرار کنید.

ناخن های سالم

چند گوش پاک‌کن را به پراکسید هیدروژن ۳٪ آغشته کنید. پراکسید را با کمک گوش پاک‌کن روی ناخن‌های خود بمالید. دقت کنید پراکسید را به پوست خود نزنید. حالا بگذارید کاملا خشک شود.

دو قرص تمیز کننده دندان مصنوعی را در کاسه کوچکی از آب حل کنید. ناخن‌های خود را در این محلول ترکیبی برای ۵ دقیقه نگه دارید. برای نتیجه مطلوب و داشتن ناخن های سالم هفته‌ای یک‌بار این کار را تکرار کنید.

برای داشتن ناخن های سالم در یک کاسه کوچک، یک قاشق سوپ‌خوری پراکسید هیدروژن و ۳ قاشق سوپ‌خوری جوش شیرین را با هم ترکیب کنید. این ترکیب شکلی خمیری به خود می‌گیرد. با گوش پاک‌کن اندازه مناسبی از این خمیر را زیر و روی سطح ناخن‌ها قرار دهید. بگذارید ۳ تا ۵ دقیقه روی ناخن‌های شما بماند و سپس خوب آبکشی کنید. هفته‌ای یک بار این عمل را تکرار کنید.

لیمو ترشی را برش بزنید و برش‌ها را در کاسه‌ای حاوی آب گرم بریزید. ناخن‌های خود را برای ۵ دقیقه در آب و لیمو خیس کنید. همچنین می‌توانید گوش پاک‌کنی را به آب لیموی غلیظ آغشته کنید و روی ناخن‌های خود بمالید. این کار به داشتن ناخن های سالم کمک می‌کند. حواستان باشد اگر زخم بازی در انگشتان خود دارید این کار را انجام ندهید.

ناخن های سالم

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه تقویت ناخن به روش خانگی را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۴۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۱۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ق٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۴۹ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…