تاثیر بی‌نظیر روغن خراطین در زیبایی صورت

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
روغن خراطین یکی از طبیعی‌ترین روغن‌ها محسوب می‌شود که امروزه به‌عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت‌انگیز برای افزایش حجم لب، گونه و غیره استفاده می‌گردد.
Untitled 1 78 تاثیر بی‌نظیر روغن خراطین در زیبایی صورت

ترکیبات شیمیایی روغن خراطین سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و پروتئین‌های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده است. در این مطلب از مجله دلتا با خواص روغن خراطین بیشتر آشنا خواهید شد.

خواص روغن خراطین

این روغن خواص گسترده‌ای داشته و امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد استفاده فراوان می‌شود. همچنین خواص درمانی متعددی نیز دارد، برخی از مهم‌ترین خواص این روغن عبارتند از چاقی صورت، حجم دهنده گونه، لب و غیره. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندام‌های موردنظر بدن است.

تاثیر بی‌نظیر روغن خراطین

چاقی صورت

یکی از خواص روغن خراطین چاقی صورت است که روشی مفید، آسان، کم هزینه و در دسترس است. این روش فاقد عوارض جانبی بوده و مورد تایید پزشکان است. چاق کردن صورت و گونه‌ها با روغن خراطین، برای بسیاری از خانم‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آن‌ها محسوب می‌شود.

ماساژ صورت با روغن خراطین برای چاقی صورت

جهت مصرف روغن خراطین برای چاقی صورت باید گونه‌ها و صورت را با روغن خراطین به شدت ماساژ داد تا رنگ آن سرخ گردد. سپس پارچه‌اى را با آب سرد خیس کنید و روى عضو مورد نظر بگذارید. هر ۲۴ ساعت یک بار این کار را انجام دهید تا آرام آرام نتیجه آن را ملاحظه نمایید. روغن خراطین برای چاقی صورت را برای کسب نتیجه مطلوب‌تر روزی سه مرتبه و به مدت سه ماه تکرار نمایید.خواص روغن خراطین

افزایش حجم گونه

گونه‌ نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم‌ها دارد و یکی از خواص روغن خراطین افزایش حجم گونه است. امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه عمل زیبایی گونه را انجام می‌دهند. به دلیل حرکت ژل‌ها در زیر پوست و به‌وجود آمدن عوارضی مثل تورم، کبودی و التهاب سلولی این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است. اما شما با استفاده از روغن طبیعی خراطین می‌توانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی موردنظر دست یابید.

افزایش حجم لب

لب یکی دیگر از اعضای صورت است که عامل مهمی در زیبایی به شمار می‌آید. لب‌های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب‌های حجیم و بزرگ به‌همراه کمی آرایش می‌تواند چهره‌ای کاملا بی‌نظیر و مطلوب را نمایان کند. روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت‌انگیز در حجم دهی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب‌ها باشد.

خواص روغن خراطین

افزایش حجم سینه

روش‌های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم‌ها وجود دارد. بعد از عمل جراحی که البته خطرناک‌ترین و پرهزینه‌ترین روش است استفاده از حجم دهنده‌ها بیشترین تاثیر را دارد.

از بین بردن خط اخم، خط خنده و خط پیشانی با روغن خراطین

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوانسازی پوست است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی می‌کند و در زیبایی پوست بسیار موثر است.

خواص روغن خراطین

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه آلودگی هوا قاتل زیبایی پوست را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۸:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۴۹ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…