گیاهانی که انرژی مثبت را به خانه شما می‌آورند

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برخی از گیاهان آپارتمانی انرژی مثبت دارند و به عنوان گیاهان دفع کننده انرژی منفی شناخته می‌شوند.
گیاهان آپارتمانی دارای انرژی مثبت

اگر گیاه مناسبی را برای فضای خانه خود انتخاب کنید، آن‌‌ها می‌توانند انرژی منفی را استنشاق و انرژی مثبت را در محیط بازدم کنند و می‌توانند نقش مهمی در طراحی داخلی فضای شما داشته باشند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی گیاهان آپارتمانی دارای انرژی مثبت پرداخته می‌شود.

گل یاسمن

گل یاس را عمدتا به خاطر گل‌های زیبای آن می‌کارند و به‌عنوان گیاه خانگی از آن استفاده می‌کنند. این گیاه انرژی مثبت ساطع می‌کند. گیاه یاسمن رایحه بسیار مطبوعی دارد و حتی می‌تواند ذهن آشفته را آرام کند.

گیاهان آپارتمانی دارای انرژی مثبت

رزماری

گیاه رزماری به خاطر تصفیه هوا، حذف سموم مضر و ارتقای سلامت جسمی و روانی افراد، به‌عنوان یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی با انرژی مثبت شناخته می‌شود. این گیاه در تقویت روحیه، مبارزه با اضطراب، بهبود حافظه، درمان بی‌خوابی و ایجاد آرامش فوق‌العاده عمل می‌کند. بهتر است این گیاه را در فضایی با رنگ‌های روشن و دمای خنک نگهداری کنید.

گیاهان آپارتمانی دارای انرژی مثبت

بامبو

از گیاهانی که انرژی مثبت دارند می‌توان به گیاه بامبو اشاره کرد. بامبو نماد خوشبختی، ثروت، پاکی و حیات است و می‌تواند برای شما شانس به ارمغان آورد. نگهداری از گیاه بامبو زیاد سخت نیست و می‌توانید آن در هر گوشه‌ای از اتاق که دارای نور ملایم یا بسیار کم است، قرار دهید.

بامبو

ریحان

بسیاری از مردم معتقد هستند که نگهداری از گیاه ریحان در خانه تاثیر معنوی و شفابخشی دارد. این گیاه می‌تواند روح شما را جلا داده و آرامش را به شما هدیه دهد. اما این تنها وظیفه‌ این گیاه دوست‌داشتنی نیست و با پاکسازی انرژی منفی از فضا نشاط و سرخوشی برای اعضای خانواده شما به ارمغان خواهد آورد.

ریحان

اسطوخودوس

گیاه اسطوخودوس شادی و آرامش به زندگی شما خواهد آورد و به‌عنوان یکی از گیاهان دفع کننده انرژی منفی شناخته می‌شود. بهتر است این گیاه را در جایی نگهداری کنید که بتوانید هر روز آن را بو کنید و از اثربخشی آن لذت ببرید. برای چیدمان زیبای گیاهان آپارتمانی به مطلب ایده‌های خلاقانه برای چیدمان گیاهان آپارتمانی سر بزنید.

اسطوخودوس

پوتوس طلایی

پوتوس طلایی از جمله گیاهان دفع کننده انرژی منفی است که انرژی مثبت را به فضا ساطع می‌کند. نگاه کردن به این گیاه آرامش‌بخش بوده و می‌تواند خلق و خوی بد اعضای خانواده‌ شما را از بین ببرد. علاوه بر این مطالعات نشان داده است که لمس کردن برگ‌های این گیاه می‌تواند باعث آرامش ذهن و قلب شما شود.

پوتوس طلایی

آلوئه ورا

اما آخرین پیشنهاد ما از گیاهانی که انرژی مثبت دارند آلوئه ورا است که خواص درمانی شگفت‌انگیزی دارد. آلوئه ورا به حذف مواد شیمیایی از جو و تصفیه هوا کمک زیادی می‌کند و به دلیل خواص درمانی خود جایگاه ویژه‌‎ای در بیشتر خانه‌ها دارد. بنابراین اگر آن را در اتاق پذیرایی یا اتاق خواب خود نگهداری کنید، می‌تواند هوای اتاق‌ شما را بهبود ببخشد.

آلوئه ورا

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ چراغ دیواری خیره کننده در دکوراسیون منزل را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۳۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…