ترفند‌هایی کاربردی‌ برای فضای ورودی منزل

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در مطلب زیر چند پیشنهاد برای کاربردی کردن بیشتر ورودی خانه به شما خواهیم داد.
دکوراسیون فضای ورودی خانه

ورودی خانه از آن فضا‌هایی است که تمام اعضای خانه از آن استفاده می‌کنند و معمولا محل قرار گرفتن وسایلی، چون کلید، کفش‌ها و بقیه مواردی است که افراد در طول روز به آن احتیاج دارند. معمولا این فضا همیشه شلوغ و غیرکاربردی است. در این مطلب از مجله دلتا چند راهکار برای سازماندهی دکوراسیون فضای ورودی خانه به شما خواهیم داد.

ایجاد کمد در فضای ورودی خانه

داشتن کمد در ورودی برای کاربردی کردن فضا، حکم معجزه را دارد پس سعی کنید در ورودی خانه هر طور که شده یک کمد تعبیه کنید این کمد می‌تواند محل قرارگیری وسایل و لباس‌هایی باشد که شما در طول روز زیاد از آن‌ها استفاده می‌کنید.

دکوراسیون فضای ورودی خانه

قلاب‌های جادویی

به در کمد خود چند قلاب بچسبانید و شاهد جادوی این قلاب‌ها در سازمان دهی فضا باشید. شما می‌توانید از این قلاب‌ها وسایل روزمره خود را آویزان کنید و دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید.

دکوراسیون فضای ورودی خانه

سبد‌های پارچه‌ای در فضای ورودی خانه

برای هر یک از اعضای خانواده، یک سبد پارچه‌ای در نظر بگیرید. می‌توانید روی هر سبد اسم فرد را بنویسید یا سبد‌هایی با رنگ‌های مختلف انتخاب کنید تا برای اعضای خانواده قابل شناسایی باشد. هر فرد می‌تواند وسایل خود را درون سبد خودش بگذارد تا وسایل افراد با هم اشتباه نشوند و راحت‌تر بتوان آن‌ها را پیدا کرد.

سبد‌های پارچه‌ای

سطل چتر‌ها

با سرد شدن هوا و احتمال بارندگی و برف، معمولا همه افراد خانواده از چتر استفاده می‌کنند، اما به محض رسیدن به خانه نمی‌دانند با چتر خود چه کنند. برای همین یکی از فضا‌های مورد نیاز برای هر خانه‌ای در فصول سرد، داشتن محلی برای قرار گیری چترهاست. به شما پیشنهاد می‌کنم، یک سطل ترجیحا فلزی برای قرار گرفتن چتر‌ها انتخاب کنید و آن را در ورودی خانه بگذارید تا اعضای خانواده برای گذاشتن چتر خود در جای مناسب گیج نشوند.

سطل چتر‌ها

پیشنهاد مطالعه: مطلب راهکارهایی که سقف خانه را بلندتر نشان می‌دهند را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۴۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…