در فصل‌های سرد از چه عطری استفاده کنیم؟

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در هنگام انتخاب یک عطر به جز سلیقه شخصی شما چیزهای دیگری نیز هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. یکی از آن‌ها تغییر فصول است.
Untitled 1 36 در فصل‌های سرد از چه عطری استفاده کنیم؟

یکی از تغییراتی که شاید کمتر مورد توجه قرار گیرد تغییر رایحه و بوی عطر مورد استفاده ما است. انتخاب عطر به صورت ناخودآگاه تاثیر زیادی بر استایل ما می‌گذارد. در این مطلب از مجله دلتا نکاتی در رابطه با عطر مناسب فصل سرد بیان می‌کنیم.

عطر مناسب فصل سرد چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر عطر مورد علاقه ما رایحه‌ای گرم و تند داشته باشد گزینه مناسبی برای فصل تابستان نیست. همچنین اگر عطر مورد نظر ما رایحه‌ای سرد و خنک داشته باشد با توجه به بادهای سرد فصل پاییز و زمستان درصد بسیار کمتری از آن عطر در هوا پخش خواهد شد.
در عطرهای مورد علاقه خود دنبال دو گزینه باشید یکی برای فصل‌های سرد و دیگری برای فصل های گرم سال.
انتخاب عطر برای هر فصل به گونه‌ای است که اگر فصل گرم باشد عطر انتخابی شما باید سرد باشد. اگر نوع رایحه عطر مورد علاقه شما سرد است گزینه مناسبی برای فصل‌های گرم سال است.

عطر مناسب

تغییرات آب و هوا

در فصل‌های سرد و غلبه کردن حالت کرختی و سستی بر افراد، انتخاب رایحه‌ای گرم و تند سبب ایجاد روحیه و اعتماد به نفس شده و قوایی تازه به روان می‌بخشد.
از خصوصیات عطرهای گرم این است که طبیعت گرمی داشته و باعث ایجاد حرارت در بدن می‌شود.
به دلیل تبخیر کمتری که در هوای سرد اتفاق می‌افتد اگر عطر شما رایحه‌ای گرم داشته باشد باعث می‌شود بویی ملایم از آن به مشام برسد. از مزیت‌های دیگر استفاده از عطر در زمستان این است که بویی که از عطر شما در فضا پخش می‌شود ماندگاری بیشتری نسبت به تابستان خواهد داشت.
پس برای انتخاب عطر مناسب برای فصل‌های سرد سال عطرهای سرد و خنک خود را کنار بگذارید. نوع رایحه عطر خود را از انواع گرم و تند آن انتخاب کنید.

عطر مناسب

علاوه بر نوع رایحه، ساختار رایحه عطرها نیز از فصلی تا فصل دیگر متغییر است. ساختار رایحه مناسب برای فصل پاییز رایحه‌های نعناع هندی، خس خس، چوب صندل، عنبر، شکلات، گل‌سنگ و غیره است. برای فصل زمستان که هوا سردتر می‌شود، ویژگی رایحه‌ها تغییر می‌یابد.
عطر مناسب فصل سرد، ساختارهای وانیل، میوه‌های تابستانی، دارچین، دانه بخور، عنبر و ادویه‌جات می‌تواند عطرهای بی‌نظیری برای شما باشد.
اگر بر اساس مزه عطرها برای هر فصل بخواهیم پیشنهادی داشته باشیم، توصیه مناسب‌تر این است که در پاییز و زمستان به سراغ عطرهای تلخ بروید.
در این میان عطرهایی هم هستند که مناسب همه فصل‌ها بوده و محدودیت زمانی ندارند. اگر جزو افرادی هستید که متناسب با فصل عطرهای خود را انتخاب می‌کنید این نشان می‌دهد که شما شخصیتی به‌روز و با اعتماد به نفس بالا دارید.

عطر مناسب

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطل ۴ قانون خرید عطر و ادکلن پاییزی و زمستانی را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۵ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • دلقروخ

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۵۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…