معرفی ترکیب‌های جذاب برای ست رنگ سبز

۷
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دانستن این‌که چرخه رنگ چیست، برای داشتن یک استایل خاص همیشه ضروری بوده است. مهم نیست تا چه حد با این موارد آشنا بوده‌اید، ما همه به طور ناخودآگاه از این قواعد پیروی می‌کنیم.
Untitled 1 Recovered 14 معرفی ترکیب‌های جذاب برای ست رنگ سبز

دانستن اینکه مکمل‌های رنگی مثل سبز چیست می‌تواند در نحوه ست کردن لباس شما تاثیر زیادی داشته باشد. پس در این مطلب از مجله دلتا با ما همراه باشید تا به موارد مختلف برای ست کردن رنگ سبز بپردازیم و بگوییم چطور آن را در استایل خود به کار بگیرید.

سبز با چه رنگی ست می‌شود؟

رنگ سبز یشمی با چه رنگی ست می‌‌شود؟

سبز یشمی یک از انواع تیره رنگ سبز به‌شمار می‌آید که هم وجهی اشرافی و لوکس دارد و هم سرشار از زیبایی و فروتنی است. بنابراین، ست رنگ سبز یشمی همیشه آن‌قدر جذاب و فوق‌العاده هست که بخواهید چند دست از آن را در کمد داشته باشید. برای ست کردن رنگ سبز می‌توانید از تنالیته رنگ‌های نارنجی، زرد، بژ، صورتی روشن و طلایی کمک بگیرید.

ست کردن رنگ سبز

رنگ سبز پسته ای، مناسب موقعیت‌های مختلف

رنگ سبز پسته ای، حس هیجان و سرزندگی را در ما برمی‌انگیزد و از این جهت برای فصول گرم سال یک گزینه بسیار مناسب است. رنگ‌های زرد تا کرم و قرمز تا سرخ‌آبی برای قرار گرفتن در کنار این نوع رنگ سبز بهترین انتخاب‌ها هستند.

ست کردن رنگ سبز

سبز زیتونی، یک رنگ پرکاربرد در صنعت مد

از رنگ‌های ست رنگ سبز زیتونی می‌توان به قرمز، بنفش، زرد و قهوه‌ای اشاره کرد. این یک ایده کلی است و شما می‌توانید طیف رنگ سبز زیتونی را با طیفی از این رنگ‌ها همراه کنید. رنگ سبز زیتونی با سبز ارتشی ارتباط نزدیکی دارد و گاهی تشخیص آن‌ها از یکدیگر واقعا دشوار است.

ست کردن رنگ سبز

سبز سدری، رنگ محبوب برای پیراهن و مانتو

ست کردن رنگ سبز سدری، از ترکیب‌های محبوب برای استایل خیابانی به‌حساب می‌آید و به همین دلیل برای پیراهن و مانتو نیز یک رنگ مناسب است. ترکیب این رنگ با کرم، لیمویی و سفید بسیار زیباست، هرچند که می‌توان آن را با طیف صورتی روشن تا ارغوانی نیز همراه کرد و از زیبایی آن لذت برد. ست مانتو سبز سدری در کنار هر کدام از این دو طیف زیباست اما استفاده از رنگ‌های کرم و لیمویی ست لباس شما را مجلسی‌ می‌کند، درحالی که صورتی و ارغوانی حالتی اسپرت به استایل شما خواهد داد.

ست کردن سبز یشمی

ست رنگ سبز آبی، استایل خاص و دوست‌داشتنی

اگر از افرادی هستید که به ست کردن رنگ سبز در لباس علاقمندید، ست رنگ سبز آبی یا سبز کله غازی هم احتمالا تیپ مورد علاقه شماست. مکمل رنگ سبز آبی که حالتی سلطنتی و جذاب دارد، رنگ نارنجی است و ترکیب بسیار زیبایی با آن می‌سازد. این رنگ عمیق و زیبا نه‌تنها برای ترکیب رنگی روزمره یک انتخاب عالی است، بلکه برای لباس مجلسی هم گزینه اول بسیاری از افراد به شمار می‌آید.

مجله دلتا

ست کردن لباس سبز پاستلی، حرکتی شیک و مد روز

رنگ‌های پاستلی جزو آن دسته رنگ‌هاست که اخیرا دنیای مد و لباس را تکان داده و از چنان جذابیتی برخوردار است که به همین زودی جای خود را در دل دوستداران رنگ‌های شاد باز کرده است. ست کردن رنگ سبز پاستلی هم از همان قواعد دیگر تنالیته رنگ سبز پیروی می‌کند. به این معنا که می‌توانید آن را با انواع رنگ‌های مکمل ست کنید، مضاف بر اینکه انواع رنگ سبز روشن مانند سبز نعنایی یا سبز پاستلی، برای فصل تابستان مناسب است.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین مطلب مشابه ترکیب رنگ‌های لباس که هرگز از مد نمی‌افتند! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. الهه

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۷ ق٫ظ

    ممنون خوشم اومد

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۰۴ ب٫ظ

      ممنون از شما که ما رو همراهی می‌کنید.

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۴۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۳۵ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۵ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…