آرایش مخصوص چشم و ابرو مشکی‌ها

0
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وقتی رنگ مو و چشم شما تیره است، نیاز چندانی به آرایش ندارید زیرا چشم و ابرو مشکی شما به خوبی مشخص است و موهای شما مانند قاب چهره شما را در برگرفته‌اند.
آرایش مخصوص چشم مشکی

افرادی که دارای چشم و ابرو مشکی هستند با رعایت یک سری از نکات می‌توانند به راحتی دارای چهره‌ای زیبا و جذاب شوند و از چشم و ابرو خود نهایت استفاده را ببرند. در این مطلب از دلتامگ به بیان این نکات می‌پردازیم.

نکات آرایشی مناسب چشم و ابرو مشکی

به پوست خود دقت داشته باشید

پوست درخشان، سالم و شاداب بهترین زمینه برای هر ترکیب رنگ مو و چشم است. بنابراین در ابتدایی‌ترین حالت باید به پوست خود توجه داشته باشید. در آرایش ها از یک کرم پوشش پایه‌ای استفاده کنید. با توجه به تیرگی رنگ چشم و موها اگر پوست شما تناژ طلایی و کمی برق داشته باشد بسیار زیبا می‌شود.

چشم و ابرو مشکی

ریمل و خط چشم مشکی باید ابزار همیشگی آرایش چشم‌های شما باشند

اینکه از چه نوع خط چشمی استفاده کنید بستگی به نوع چشم‌های شما دارد. خط چشم و ریمل به سیاه‌تر نشان دادن چشم و ابرو مشکی شما کمک می‌کند بنابراین شما چشمانی زیباتر و گیراتر خواهید داشت.

آرایش طبیعی

تنها از یک خط چشم و ریمل برای حالت دادن به چشم‌ها استفاده کنید. این کار به تیره شدن دور چشم‌ها و روشن‌تر دیده شدن سفیدی چشم‌ها کمک می‌کند. می‌توانید کمی سایه قهوه‌ای برای پشت پلک‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید از مداد سیاه یا سرمه برای تیره‌تر کردن مژه‌های پایینی چشم و ابروی خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  نحوه آموزش کشیدن خط چشم گربه ای

برق لب یا رژلب

از یک برق لب یا رژ لب ملایم برای اتمام آرایش خود استفاده کنید.

چشم و ابرو مشکی

آرایش تیره‌تر

اگر پوست تیره و چشم و ابرو مشکی دارید، از سایه سیاه برای گوشه‌های پلک‌ها استفاده کنید و از سایه صورتی روشن یا قهوه‌ای روشن برای وسط پلک‌ها استفاده کنید. اگر پوست روشنی دارید، به جای سیاه از طوسی استفاده کنید و برای وسط پلک از آبی روشن، سبز روشن، هلویی یا قهوه‌ای روشن استفاده کنید.

چشم و ابرو مشکی

برای انتخاب رنگ رژ لب سراغ رنگ‌های قوی‌تر بروید، رنگ توت تیره، زرشکی، عنابی و آلویی استفاده کنید. به‌ویژه اگر تناژ پوستی کمی تیره داشته باشید رنگ‌های قرمز شما را خیلی جذاب می‌کند.

مجله دلتا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

وکس کردن صورت در خانه

وکس کردن صورت در خانه یکی از راهکارهای موثر و عالی برای از بین بردن موهای زائد است. یکی از…