با این لباس‌های چرم بدرخشید

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگرچه پوشیدن لباس چرم در دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی به‌عنوان یک لباس خارج از عرف جامعه محسوب می‌شد، اما این روزها لباس چرم به عنوان یک کالای لوکس در مد هر سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.
Untitled 1 23 با این لباس‌های چرم بدرخشید

برندهای معروف دنیا جزو تولیدکنندگان اصلی پوشاک و اکسسوری چرم در دنیا هستند. در ایران نیز چرم مشهد، مارال چرم، شهر چرم، آرتمن و چرم درسا از پیشروان چرم طبیعی با کیفیت و معتبر هستند. در این مطلب از مجله دلتا با تعدادی از مدل لباس های چرم که در صنعت مد بیشتر مورد توجه هستند را معرفی می‌کنیم.

انواع مدل لباس های چرم

کت چرم مردانه

قدمت کت چرم مردانه به سال ۱۹۰۰ میلادی بازمی‌گردد که در صد سال گذشته مهم‌ترین بخش استایل کلاسیک مردانه بوده است. با این حال در چند دهه گذشته و پس از ظهور گروه‌های موسیقی راک در آمریکا و دنیا، کت چرم میان خانم‌ها نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگر شما هم به استایل کلاسیک علاقمند هستید، می‌توانید آن را با شلوار جین آبی ست کنید.

مدل لباس های چرم

پالتو یا بارانی چرم زنانه یکی از مدل لباس های چرم

در فصل بهار و تابستان توجه بسیاری از خانم‌ها به پالتو چرم زنانه جلب می‌شود. این مدل پالتو یا بارانی زنانه در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و زرشکی از محبوبیت بیشتری برخوردار است که استایل شما را کلاسیک و رسمی می‌کند. شما می‌توانید بارانی چرم زنانه را با کفش پاشنه بلند، بوت یا نیم‌بوت ترکیب کنید و چشمگیرتر از همیشه در فصل‌های سرد و بارانی ظاهر شوید.

کیف چرم مردانه

در سال‌های گذشته کیف اداری یا کیف دستی چرم مردانه، در میان کارمندان مرسوم‌تر بود، اما این روزها بار دیگر کیف مردانه چرم وارد صنعت فشن و مد شده است و آقایان استقبال خوبی از این مدل کیف کرده‌اند. شما می‌توانید کیف مردانه را با یک پیراهن مردانه رسمی یا اداری و یک شلوار کتان ترکیب کنید.

کیف چرم زنانه

در میان پوشاک و اکسسوری چرم، کیف چرم زنانه از محبوبیت بسیاری برخوردار است. کیف چرم زنانه به صورت اسپرت و مجلسی در طرح و رنگ‌های متفاوت در بازار به فروش می‌رسد و هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نخواهد داد. شما می‌توانید کیف چرم زنانه را در مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی، در اداره و دانشگاه استفاده کنید.

مدل لباس های چرم

کیف پول چرم

در بین مدل لباس های چرم کیف پول چرم در میان خانم‌ها و آقایان در تمام سنین محبوب است، چرا که علاوه بر زیبایی و جلوه متفاوت، طول عمر بالایی دارد. از این رو شما می‌توانید سال‌ها از یک کیف پول چرم طبیعی استفاده کنید و نگران پاره شدن آن نباشید.

کفش چرم مردانه

تصور اکثر مردم از کفش چرم مردم، کفش‌های کلاسیک و مجلسی است. اما این روزها، جنس بسیاری از کفش‌های کژوال مردانه چرم است. این مدل کفش مردانه مورد پسند بسیاری از شیک‌پوشان و سخت‌پسندان قرار گرفته است. اگر شما هم به کفش اسپرت چرم مردانه علاقه دارید، می‌توانید آن را با یک شلوار جین اسپرت مردانه و یک پیراهن مردانه ست کنید.

کفش چرم زنانه

تنوع کفش چرم زنانه از کفش مردانه بیشتر است. کفش چرم زنانه به دو گروه تابستانی و زمستانی تقسیم می‌شود. از کفش چرم تابستانه می‌توان به صندل دخترانه، کفش مجلسی پاشنه بلند، کفش تخت اسپرت و از کفش چرم زمستانه می‌توان به بوت، نیم‌بوت و چکمه چرم اشاره کرد.

دستکش چرم یکی از مدل لباس های چرم

دستکش چرم را از پوست گوسفند می‌سازند، چرا که باید وزن سبک‌تر و بافت‌ نرم‌تری نسبت به چرم‌های دیگر داشته باشد. دستکش چرم علاوه بر جلوه فاخر، عمر بالاتری دارد و گرم‌تر از دستکش‌های دیگر است.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ترفندهای برتر دنیای مد در طول تاریخ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۵۷ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…