از شیره انگور در پاییز و زمستان غافل نشوید

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مصرف شیره انگور در فصل سرد سال بسیار اهمیت دارد.
خواص شیره انگور

یکی مهمترین خواص شیره انگور خاصیت انرژی‌زا بودن آن است و برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود نیاز دارد، بهترین و مفیدترین ماده غذایی به شمار می‌رود. با مجله دلتا همراه باشید.

خواص شیره انگور

شیره انگور به دلیل خواص و مواد معدنی فراوان، جزو سالم و مقوی‌ترین مواد غذایی به شمار می‌رود. یکی مهم‌ترین خواص شیره انگور خاصیت انرژی‌زا بودن آن است و برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود نیاز دارد، بهترین و مفیدترین ماده غذایی به شمار می‌رود.

شیره انگور مفید برای جراحی

شیره انگور بسیار مقوی و مغذی است و برای افرادی که بر اثر بیماری طولانی مدت و یا عمل جراحی ضعیف شده‌اند پیشنهاد بسیار خوبی است. به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌های ضروری در شیره انگور، این ماده غذایی در درمان بسیاری از بیماری‌ها کاربرد دارد.

از جمله بیماری‌های قابل درمان با این شیره یرقان یا زردی، ضعف اعصاب، کک‌مک، دردهای روماتیسم و امراض شریانی و وریدی است که مصرف شیره انگور نقش به سزایی در درمان این بیماری‌ها ایفا می‌کند.

خون‌ساز خوشمزه

یکی از موثرترین خواص شیره انگور خاصیت پاک کنندگی آن است. مصرف شیره انگور باعث دفع اوره و مقداری از اسیدهای غیرمفید بدن می‌شود و در نتیجه پاک کننده بقایای غذاها در روده و معده است. این ماده غذایی ضد نفخ است و به خون‌سازی نیز کمک می‌کند.

سطح کالری شیره انگور بسیار بالا است و از این رو مصرف این ماده غذایی برای افرادی که دچار ضعف عمومی هستند، بسیار مفید است. همچنین افرادی که در اثر بیماری طولانی یا عمل جراحی ضعیف شده‌اند یا افرادی که بسیار لاغر هستند، جهت بهبود ضعف خود می‌توانند از شیره انگور استفاده کنند.

ضد لک پوست

وجود ویتامین‌ها و مواد مغذی مفید برای پوست در شیره انگور باعث شده است یکی از خواص این شیره حفظ سلامتی پوست باشد. از این شیره می‌توان به طور مستقیم بر روی پوست‌های دچار لک استفاده کرد. مصرف آن بر روی پوست موجب سفت شدن پوست می‌شود و از پیری پوست جلوگیری می‌کند به همین دلیل در تولید بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی از عصاره انگور استفاده می‌شود.

خواص شیره انگور

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر از شما دعوت می‌کنیم مطلب نحوه مصرف دارچین برای کاهش وزن را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۳۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۴ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۵۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۴ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۵۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۴ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…