۶ نکته برای استفاده از سنگ نمک در دکوراسیون

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پاکسازی فضای خانه با استفاده از بلورهای نمک و سنگ نمک بسیار توصیه می‌شود. سنگ نمک با جذب کردن انرژی‌های منفی، باعث بهبود خواب افراد ساکن در خانه می‌شود.
سنگ نمک در دکوراسیون

نمک و سنگ نمک انرژی منفی و آلودگی‌های موجود در هوا (مخصوصا در شهرهای بزرگ) را به خود جذب می‌کند و امواج ساطع شده از کامپیوتر، موبایل، لامپ‌های LED و سایر دستگاه‌های الکترونیکی را خنثی می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات مهمی در مورد نحوه استفاده از سنگ نمک در دکوراسیون می‌پردازیم.

ایجاد تعادل در منزل

استفاده از سنگ‌های نمک رنگی به تنالیته و متعادل‌سازی رنگ محیط کمک می‌کند.

سنگ نمک در دکوراسیون

گوشه‌های تاریک منزل

در گوشه‌های تاریک فضا و قسمت‌های کم‌نور راهرو‌ها از سنگ نمک استفاده کنید. می‌توانید مقداری نمک در گوشه اتاق‌ها بپاشید و اجازه دهید که به مدت یک شبانه‌روز باقی بماند تا تمام انرژی منفی را جذب کند. روز بعد نمک‌ها را جمع کرده و دور بریزید.

سنگ نمک در دکوراسیون

سرویس بهداشتی و حمام

در سرویس‌های بهداشتی و حمام، بهتر است از سنگ نمک سفید استفاده شود تا تمیزی را بیشتر نشان دهد. سنگ‌ها به مرور با رطوبت و آب موجود در محیط، تغییر شکل می‌دهند و زیباتر می‌شوند. می‌توانید در کنار پنجره یا هواکش توالت و حمام یک کاسه نمک تصفیه نشده قرار بدهید و هر وقت کهنه شدند، آن‌ها را عوض کنید.

داخل گلدان‌ها

یکی از موارد استفاده از سنگ نمک در دکوراسیون داخلی گلدان‌ها است. مقداری نمک داخل گلدان‌ها بگذارید تا انرژی‌های منفی را جذب کند. فقط حواستان باشد که هر چند روز یک بار آن‌ها را عوض کنید. البته توجه داشته باشید که در محیط‌هایی با اقلیم خشک، به تعداد زیاد از سنگ نمک استفاده نکنید، چرا که باعث خشکی بیشتر فضا می‌شود.

سنگ نمک داخل گلدان‌ها

ترکیب سنگ نمک و شمع

ترکیب سنگ نمک و شمع می‌تواند در قسمت‌های شمال شرقی، جنوب غربی، مرکز و جنوب به تقویت عنصر خاک و عنصر آتش با هم کمک کند. سنگ نمک‌های کوچک را بعد از مدتی استفاده کردن دور بیندازید، ولی سنگ‌های نمک بزرگ را می‌توانید با قرار دادن در معرض تابش خورشید به مدت دو سه روز، مجددا شارژ کنید.

ترکیب سنگ نمک و شمع

بهبود خواب شبانه

قرار گرفتن بیش از حد در معرض یون‌های مثبت موجود در سرب هوا منجر به کاهش جریان خون و پایین آمدن سطح اکسیژن مغز و در نتیجه الگو‌های خواب نامنظم می‌شود. بنابراین استفاده از سنگ نمک در خانه با کاهش یون‌های مثبت موجود در هوا به بهبود کیفیت خواب شبانه کمک می‌کند.

بهبود خواب شبانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ رنگ مناسب دیوار برای خانه‌های کوچک را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…