با این ۵ ایده کنج خالی منزل خود را تزیین کنید

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فضاهایی در اغلب خانه‌ها هستند مانند گوشه‌ها که توجهی به چیدمان آن‌ها نمی‌شود. اما باید دانست که همین فضاهای کوچک تاثیر زیادی در چشم نوازتر شدن نمای داخل خانه دارند.
دکوراسیون گوشه ‌های خانه

طراحی و تزیین دکوراسیون کنج خانه‌ها اگر به خوبی انجام شود، در زیباتر به‌نظر رسیدن خانه تاثیرگذار است و مشکل کمبود فضا و بهترین استفاده از فضاهای خالی خانه را حل می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا با ما همراه باشید تا ایده‌هایی برای دکوراسیون گوشه ‌های خانه را ببینید.

مبل یا صندلی تک

با قرار دادن یک صندلی راحتی ساده و یک چراغ پایه بلند، بدون نیاز به میز و لوازم اضافی دیگر در گوشه اتاق‌ خود یک اتاق مطالعه کوچک درست کنید و سبد کتاب‌های کوچکی را در کنار صندلی قرار دهید تا یک جای مطالعه خوب برای ساعت‌های خلوتی خانه داشته باشید.

قرار دادن یک مبل تک نفره یکی از بهترین گزینه‌هایی هست که برای گوشه و کنج می‌توان از آن استفاده کرد. در کنار مبل تک می‌توان یک آباژور یا گلدان هم قرار داد. مبل تک نیازی نیست با سایر وسایل اتاق نشیمن هماهنگ باشد، در هر دوصورت ست بودن و یا متفاوت بودن می‌تواند زیبا باشد.

دکوراسیون گوشه ‌های خانه

شلف‌ها به‌خصوص به شکل ال

با طاقچه مدرن و امروزی که به آن شلف می‌گوییم، شروع می‌کنیم. همه ما با ابعاد و مدل‌های مختلف شلف‌ها آشنا هستیم. این وسیله کارآمد و در عین حال زیبا، قابل نصب در نقاط مختلف خانه شما است. برای شلف زدن در گوشه‌های خانه، بهترین ایده، طاقچه‌های ال شکل هستند.

دکوراسیون گوشه ‌های خانه

عسلی‌های مثلثی

عسلی‌ها یا میزهای کوچک سه گوش، ایده خوبی برای گوشه‌های خالی است. این میزها می‌توانند ربع دایره یا مثلثی باشند، که بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون‌ انتخاب شوند. قرار دادن آباژور، شمع، کتاب و گلدان روی این میز و همچنین تزیین دیوار بالای آن با قاب عکس یا سایر ابزار دکوراسیون دیوار چون حصیر و بشقاب، می‌تواند یک فضای کوچک کاملا شیک و رویایی ایجاد کند.

عسلی‌های مثلثی

گیاه طبیعی و زیبا

برای دکوراسیون گوشه ‌های خانه اگر نور کافی دارید، گیاهان طبیعی و گلدان‌های آپارتمانی شاید بهترین گزینه برای پر کردن آن فضا باشد. هر چند در فضای بدون نور هم می‌توان از گیاهان سازگار با نور کم استفاده کرد.

گیاه طبیعی و زیبا

گوشه رستورانی

اگر فضای کمی در خانه دارید، ایده داشتن یک نهارخوری کوچک به سبک برخی کافه‌ها، خلاقانه‌ترین روش برای قرار دادن یک میز کوچک است. از دوضلع گوشه برای قرار دادن نیمکت می‌توان استفاه کرد.گوشه رستورانی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ کلید طلایی برای از بین بردن انرژی منفی در خانه را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۵۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۱۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…