هتل‌های عجیب ایران که تجربه‌شان به دنیا می‌ارزد

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید تصاویر زیادی از هتل‌های زیبا، شیک و گران‌قیمت جهان دیده‌ باشید، ولی آیا می‌دانید عجیب‌ترین هتل‌های ایران در کجا قرار دارند؟
عجیب ترین هتل ها در ایران

اگر اهل سفرهای ماجراجویانه باشید ترجیح می‌دهید به جای یک هتل لوکس پنج ستاره، جایی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، نیاز کنجکاوی و طبیعت‌گردی شما را هم برطرف کند. جایی که بتوانید با منظره‌ یک دریاچه یا یک دشت و نوازش یک نسیم از خواب بیدار شوید. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با عجیب ترین هتل ها در ایران آشنا شوید.

عجیب ترین هتل ها در ایران

هتل کویری بالی

اگر عاشق شن‌های داغ و طلایی کویر هستید و می‌خواهید روی این شن‌ها آزاد و رها غلت بزنید، حتما تجربه‌ یک شب اقامت در هتل کویری بالی برای‌تان استثنائی خواهد بود. این اقامتگاه کویری در منطقه‌ خور و بیابانک استان اصفهان قرار دارد و بزرگ‌ترین هتل کویری مرکز ایران است.  اتاق‌های این هتل سنتی هستند و در آن‌ها خبری از تخت، میز و صندلی نیست و به صورت کاملا سنتی طراحی و چیده شده‌اند. در این اتاق‌ها که دیوارهای کاه‌گلی دارد، از رختخواب‌های پنبه‌ای و لحاف‌های مخمل قرمز رنگ قدیمی استفاده شده که دیدن آن‌ها، زندگی در گذشته را تداعی می‌کند.

هتل های عجیب ایران

هتل ترنج کیش

هتل‌های دریایی در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارند. تجربه‌ دلنشینی خواهد بود وقتی یک غذای دریایی تازه را در یک رستوران بدون سقف و با منظره‌ دریا میل می‌کنید و زیر پایتان یک کف شیشه‌ای است که مدام ماهی‌ها زیرش تکان می‌خورند. خبر خوش آنکه اگر این تجربه برای‌تان وسوسه‌انگیز است، می‌توانید سری به هتل ترنج کیش بزنید. هتل ترنج کیش که بر روی آب‌های نیلگون خلیج‌فارس ساخته شده، می‌تواند یک خاطره‌ رویایی را برای شما رقم بزند.

هتل کندوان

هتل صخره‌ای لاله کندوان

تا به حال دل‌تان خواسته که یک غار شخصی برای خودتان داشته باشید و شبی را مثل انسان‌های اولیه در غار بگذرانید؟ پس بهتر است سفری به تبریز داشته باشید و هتل صخره‌ای لاله کندوان را از نزدیک ببینید. هتل صخره‌ای لاله کندوان جایی در دل کوه قرار دارد. تمامی اتاق‌های آن از سنگ تراشیده ‌شده‌ و سومین هتل سنگی معروف جهان است. اگر به این هتل صخره‌ای سری بزنید، با معماری‌‌ای آشنا می‌شوید که چشم هر بیننده‌ای را به خود می‌نوازد. با اقامت در این هتل می‌توانید از طبیعت کوهستانی و زیبای روستای کندوان لذت ببرید.

هتل کپری

شبی زیر سقف‌های کپری

زمانی خانه‌های کپری نشانه‌ فقر بود، اما اگر امروزه به شما پیشنهاد بدهند شبی را زیر چنین سقفی بخوابید چه حسی پیدا می‌کنید؟ حتما برای‌تان جالب خواهد بود که کمی هم زندگی گذشتگان را تجربه کنید. هتل قلعه گنج کرمان که اولین و تنها هتل کپری در دنیاست، یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌هایی هست که هر جهانگردی آرزوی اقامت در آن را دارد.

هتل ترنج

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند در این رستوران مهمان تاریخ باشید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۱۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۹ ب٫ظ

    عاالی

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۴۴ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۳۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…