۵ چیزی که دکوراسیون آشپزخانه شما کم دارد

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمی‌دانیم آشپزخانه شما کوچک است یا بزرگ؟ هر آشپزخانه‌ای امکانات و ویژگی‌هایی دارد که ممکن است آشپزخانه‌های دیگر فاقد آن‌ باشند.
breakfast bar countertop ideas ۵ چیزی که دکوراسیون آشپزخانه شما کم دارد

بدون شک معمولا فراهم نمودن همه امکانات و تجهیزات لازم آشپزخانه امکان پذیر نیست اما بد نیست بدانیم حضور کدام امکانات در دکوراسیون آشپزخانه، آن را به فضایی راحت‌تر و مناسب‌تر برای انجام کارهای آشپزی تبدیل می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا پیشنهادهایی برای شما داریم که می‌تواند یاری دهنده شما برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه باشند.

نورپردازی زیر کابینت آشپزخانه

علاوه بر نور طبیعی، نور مصنوعی نیز از دیگر امکانات لازم آشپزخانه است. یکی از انواع نورپردازی‌هایی که در آشپزخانه به کار می‌رود، نورپردازی زیر کابینت است که هم نور محیطی مناسب و هم نور موضعی لازم برای انجام کارهای روزانه را فراهم می‌نماید. ضمن اینکه این نوع نورپردازی، زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما را دوچندان می‌کند.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

کابینت لوازم برقی کوچک

یکی از تجهیزاتی که علاوه بر دسترسی آسان به لوازم برقی کوچک شما در آشپزخانه، آن‌ها را از دید دور نگه می‌دارد و باعث می‌شود آشپزخانه شلوغ به‌نظر نرسد، کابینت‌هایی است که در سطح کانتر تعبیه می‌شوند. فقط در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه به ابعاد وسایل برقی که استفاده می‌کنید، توجه نمایید.

بالابر کشویی در کابینت آشپزخانه

برای برخی از وسایل برقی سنگین مانند مخلوط کن‌های حجیم، نصب بالابرهای کشویی در کابینت آشپزخانه می‌تواند کمک بسیاری به شما کند و در عین حال در مواقع غیر لازم آن را از دید پنهان نماید.

سینک ظرفشویی دوقلو در دکوراسیون آشپزخانه

اگر بیشتر ظرف‌ها را با دستتان می‌شویید، سینک دوقلو از ضروریات آشپزخانه شما است و اگر از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید، سینک تک قلو کارتان را راه می‌اندازد. اما نباید فراموش کنید سینک دوقلو برای کارهایی غیر از شستن ظروف، مانند شستن میوه و سبزیجات نیز بسیار مفید است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

نورگیر سقفی در آشپزخانه

حضور نور طبیعی در آشپزخانه هم از لحاظ عملکردی و تامین روشنایی و هم از نظر بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر آشپزخانه شما چنین امکانی ندارد، با نورگیر سقفی می‌توانید آن را جبران کنید.

پریزها و سیم‌های پنهان در آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ وسیله ضروری برای مجلل و شیک کردن خانه را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۲۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…