با این ۶ ایده دیوارهای خانه را دیزاین کنید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گاهی اوقات فکر می‌کنیم که دکوراسیون منزل ما بی‌عیب و نقص است، ولی دقیقا زمانی که حس می‌کنیم همه چیز در جای خود قرار گرفته تازه یاد دیوارها می‌افتیم و می‌بینیم که چقدر بی‌روح و یکنواخت هستند.
تزیین دیوارهای خانه

یکی از راه‌های موفقیت در دکوراسیون، توجه به طراحی دیوارهای خانه است. در این مطلب از مجله دلتا با معرفی ایده‌‌های تزیین دیوارهای خانه می‌خواهیم خلاقیت خودتان را شکوفا کنید و در آخر خواهید دید که دیوارهای شما چقدر حرف برای گفتن دارند.

استفاده از چوب در طراحی دیوار

چوب یکی از ایده‌ها برای تزیین دیوارهای خانه است که هم می‌تواند در اتاق نشیمن و پذیرایی دیده شود و هم در اتاق خواب. این به سلیقه شما بستگی دارد که چوب را با حالت طبیعی خود استفاده کنید یا با طرح، فرم و رنگ خاص‌تر.

همچنین از این چوب برای پوشاندن سطح بزرگی از دیوار هم می‌توانید استفاده کنید یا می‌توانید خودتان دست به‌کار شوید و با تخته سه‌لایی طرحی خلاقانه به دیوار خود بدهید.

تزیین دیوارهای خانه

استفاده از نورپردازی در دیزاین دیوار

در خانه خود با نور بازی کنید و به شگفتی آن پی ببرید. شما با این کار علاوه بر این که نور فضای خود را تامین می‌کنید یک طرح جذاب و خاص را نیز به‌وجود می‌آورید. ایجاد این طرح هم می‌تواند با استفاده از منبع نوری خاص و طرح‌دار باشد و هم می‌تواند با چیدمان‌های مختلف چند منبع نوری ساده به وجود بیاید. ترکیب چوب و نورپردازی هم یک ترفند زیرکانه است.

تزیین دیوارهای خانه

دیزاین دیوار با استفاده از قاب عکس

ممکن است قاب عکس یک ایده تکراری در طراحی دیوار باشد، اما می‌خواهیم چند ایده جدیدتر را به شما پیشنهاد بدهیم. اگر می‌خواهید از عکس‌های خودتان استفاده کنید حتما لازم نیست آن‌ها را به صورت منظم و با ترتیب خاص روی دیوار بچینید. اما روش جدیدتر این است که از قاب خالی برای تزیین دیوار استفاده کنید.

دیزاین دیوار با استفاده از قاب عکس

رنگ آمیزی خلاقانه در دیزاین دیوار

می‌خواهیم کمی پا را فراتر از رنگ معمولی دیوار بگذاریم. بایید کمی ریسک پذیر باشیم و یک دیوار را به خلاقیت خود بسپاریم. می‌توانید از طرح‌های خیلی ساده، محدود و فانتزی مانند استیکرهای دکوری، استفاده کنید. روش دیگر این است که می‌توانید خودتان شابلونی از طرح مورد علاقه خود درست کرده و سپس با آن قسمتی از دیوار را رنگ کنید.

رنگ آمیزی خلاقانه در دیزاین دیوار

دیزاین دیوار به وسیله ظروف خاص

استفاده از ظروف از جمله ایده‌هایی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده و باید بگوییم که واقعا هم زیباست. ظروف سفالی، کاشی، حصیرهای تزیینی و حتی ظروف خاص شیشه‌ای می‌توانند در این دسته قرار بگیرند. در چیدمان این ظروف هم مانند قاب عکس لازم نیست که حتما مرتب و با نظم خاصی آن‌ها را روی دیوار نصب کنید، می‌توانید به‌صورت نامنظم و حتی از یک دیوار به دیوار دیگر بچینید.

دیزاین دیوار به وسیله اشیای قدیمی

در اینجا می‌خواهیم این را به شما یادآور شویم که خانه متعلق به شماست. پس بیایید از علایق و خاطره‌های خود در دیزاین آن استفاده کنید. هرچیزی که برای شما خوشایند است و خاطرات خوبی را برایتان تداعی می‌کند.

دیزاین دیوار به وسیله اشیای قدیمی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ ایده برای افزایش روشنایی نشیمن‌های تاریک را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۴۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…