دکوراسیون اتاق پذیرایی ایده‌آل و شیک

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتاق پذیرایی باید به زیباترین شکل چیدمان و تزیین شود و در طراحی دکوراسیون آن فاکتورهای مهمی را باید در نظر بگیرید.
دکوراسیون اتاق پذیرایی شیک

پذیرایی از اصلی‌ترین قسمت‌های هر خانه‌ای در بحث دکوراسیون به‌شمار می‌رود. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده‌های دکوراسیون اتاق پذیرایی شیک می‌پردازیم.

دیزاین اتاق پذیرایی با استفاده از مبل‌های رنگی

شما به راحتی و با ترکیب رنگ‌هایی که به خوبی با هم ست می‌شوند در کنار یکدیگر می‌توانید به یک دکوراسیون شیک دست پیدا کنید. استفاده از رنگ‌های روشن و شاد برای دکوراسیون‌هایی با تم تیره و استفاده از مبلمان تیره برای دکوراسیون‌هایی با تم رنگی روشن پیشنهاد می‌شود.

مبل سرمه‌ای و کوسن‌های هم‌رنگ

یکی از رنگ‌هایی که برای داشتن یک پذیرایی با دکوراسیون شیک پیشنهاد می‌شود، رنگ سرمه‌ای است. این رنگ در مبلمان سبب می‌شود یک پذیرایی رسمی و در عین حال شیک را داشته باشید. همچنین با استفاده از هارمونی رنگ روشن در فضا می‌توانید به دیده شدن بهتر این مبل در فضا کمک کنید و از محدود شدن رنگ سرمه‌ای جلوگیری کنید.

دکوراسیون اتاق پذیرایی شیک

چیدمان رنگی با کوسن‌های رنگی

یکی دیگر از چیدمان‌هایی که می‌توان در دکوراسیون اتاق پذیرایی شیک مورد استفاده قرار داد، ایده گرفتن از طرح‌های سنتی است. همانند تصویر زیر به‌ راحتی می‌توانید با استفاده از یک مبل با رنگ خنثی و چندین کوسن سنتی به این مهم دست پیدا کنید. از سوی دیگر پاف‌های سنتی که تماما از پارچه پوشانده شده است، می‌تواند انتخاب مطلوبی برای این دیزاین به‌شمار آید.

دکوراسیون اتاق پذیرایی شیک

مبل کرم با لوازم تزیینی طلایی

یکی از رنگ‌هایی که به‌ راحتی با هر هارمونی رنگی ست می‌شود رنگ سفید و کرمی است. برای این منظور می‌توانید از لوازم دکوری طلایی برای بهتر دیده شدن ایده بگیرید. شما به‌ راحتی با استفاده از چند آباژور دیواری می‌توانید خاص بودن نورپردازی را در فضا پیاده کنید.

مبل کرم با لوازم تزیینی طلایی

چیدمان سفید در پذیرایی

این چیدمان‌ یکی از دکوراسیون‌های با رنگ روشن محسوب می‌شود. بدون تردید وسواسی بودن شما برای محافظت از این مبلمان شیک و زیبا سبب می‌شود شما آرامش مطلوبی با این چیدمان نداشته باشید. از سوی دیگر اگر استفاده از این دکوراسیون برای اتاق پذیرایی استفاده شود که رفت‌ و آمد به آن بسیار کم است بهترین انتخاب است. رنگ روشن و شاد این دکور سبب می‌شود حس و حال خوبی را در فضا تجربه کنید و با استفاده ازگل‌های طبیعی این حس زیبا را بیشتر کنید.

چیدمان سفید در پذیرایی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ کاغذ دیواری پرکاربرد برای دکور منزل شما را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…