تزیین دیوار تلویزیون با ایده‌های شیک و جذاب

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تزیین دیوار پشت تلویزیون با چوب یکی از ایده‌های عالی برای ایجاد فضایی مدرن و در عین حال گرم است.
دکوراسیون چوبی دیوار تلویزیون

چوب از کاربردی‌ترین عناصر در دکوراسیون بوده و به دلیل اصالت بی‌نظیر، برای تزیین بخش‌های مختلف از جمله پشت تلویزیون می‌توان از آن استفاده نمود. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده‌های دکوراسیون چوبی دیوار تلویزیون می‌پردازیم.

تزیین دیوار پشت تلویزیون با چوب ساده

در طراحی دکوراسیون منزل مدرن و همچنین فضاهای کوچک، توجه زیادی به سادگی می‌شود و تا حد امکان باید بتوان المان‌های اضافه را حذف کرد. در این قبیل منازل، می‌توانید تنها یک بخش از دیوار را با چوب تزیین کنید.

دکوراسیون چوبی دیوار تلویزیون

طراحی دیوار پشت تلویزیون با چوب و سنگ

از دیگر مدل‌های بسیار عالی برای طراحی دیوار پشت تلویزیون چوبی می‌توان به تزیین با چوب و سنگ اشاره نمود. در این مدل‌ها چوب و سطح سنگی در کنار هم تلفیق شده و نتیجه‌ای بسیار زیبا را به همراه دارد. استفاده از سنگ‌های سفید یا خاکستری در کنار رنگ قهوه‌ای دیوار چوبی جلوه‌ای فوق العاده دارد.

برای خانه‌های کوچک که نور و روشنایی کمتری دارند، بهتر است تا حد امکان از سنگ‌های روشن‌تر استفاده شود. علاوه براین، نورپردازی نیز بهتر است در پشت دیوار یا سقف به خوبی انجام شود تا جلوه دیوار چوبی پشت تلویزیون بهتر شود.

دکوراسیون چوبی دیوار تلویزیون

طرح دیوار پشت تلویزیون با چوب با قفسه بندی

سلیقه افراد در انتخاب طرح دیوار پشت تلویزیون با چوب متفاوت است و برخی تا حد امکان به دنبال سادگی بوده و عده‌ای ترجیح می‌دهند وسایل تزیینی را روی دیوار قرار دهند. استفاده از شلف روی دیوار چوبی پشت تلویزیون می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای گروه دوم باشد.

طرح دیوار پشت تلویزیون با چوب با قفسه بندی

نورپردازی دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با چوب

یکی از موارد بسیار مهم، نورپردازی حرفه‌ای دیوار پشت تلویزیون چوبی است که برای خانه‌های بزرگ و کوچک اهمیت زیادی دارد. استفاده از لامپ‌های ال ای دی کوچک و اجرای آن‌ها به‌صورت نور مخفی بدون شک دیزاین شیک‌تری را به همراه خواهد داشت.

نورپردازی دیوار تلویزیون

دیزاین دیوار پشت تلویزیون با چوب چند رنگ

چوب‌های مورد استفاده برای دکوراسیون از نظر رنگ دارای تنوع بسیار زیادی هستند و متناسب با سبک طراحی داخلی و میزان نور و روشنایی فضا می‌توان انتخاب‌های متفاوتی داشت. یکی از ایده‌های عالی برای دیزاین دیوار پشت تلویزیون با چوب، استفاده از چند ترکیب رنگ در کنار هم است. به‌عنوان مثال، می‌توان رنگ‌های روشن و تیره را در کنار هم قرار داد.

مدل دیوار پشت تلویزیون تمام چوب

در خانه‌های بزرگ که نور و روشنایی ایده‌آلی داشته و محدودیت در فضا وجود ندارد، استفاده از دیوار تمام چوب برای دیزاین پشت تلویزیون می‌تواند کارایی خوبی داشته باشد. پانل‌های چوبی به‌کار رفته برای پشت تلویزیون می‌توانند همگی به صورت عمودی اجرا شوند که سقف را بزرگ‌تر نشان دهند.

دیوار پشت تلویزیون تمام چوب

پیشنهاد مطالعه: مطلب رنگ‌های زشت و ممنوعه در دکوراسیون منزل را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۰۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۴۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۴۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…