با کمترین هزینه دکور اتاق خواب خود را نو کنید

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتاق خواب مکانی از خانه است که تمام خستگی‌ها و استرس‌های خود را در آن رفع می‌کنیم. اما اتاق خواب به همان اندازه که راحت است، باید شیک و زیبا نیز باشد.
نوکردن دکور اتاق خواب

اگر می‌خواهید اتاق خواب خود را بازسازی کنید، اما بودجه‌ای محدود در اختیار دارید، نگران نباشید. نوکردن دکور اتاق خواب با بودجه محدود آن قدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. برای این که بدانید چگونه می‌توانید با بودجه محدود اتاق خواب خود را بازسازی کنید با مجله دلتا همراه باشید.

به اتاق خواب خود رنگ اضافه کنید

استفاده از رو تختی و بالش‌ها و ملحفه‌های رنگی به اتاق خواب جلوه‌ای زیبایی می‌دهد. با استفاده از روتختی‌هایی به رنگ‌های نارنجی و صورتی و سایر رنگ‌های گرم، به اتاق خواب خود گرما ببخشید و فضایی دلنشین ایجاد کنید.

نوکردن دکور اتاق خواب

دیوارها را دکور کنید

یکی از زیباترین و ساده‌ترین راه‌ها برای دکور کردن دیوارهای خالی، استفاده از قاب عکس و تابلوهای متعدد است. با قرار دادن چند قاب عکس با اندازه‌های متفاوت در کنار یکدیگر می‌توانید ظاهری جذاب‌تر به دیوار اتاق خواب بدهید. یکی دیگر از راه‌های جان بخشیدن به دیوارهای خالی استفاده از آینه‌های دکوراتیو است. آینه‌ها اتاق را بزرگ‌تر از آن چه که هست نشان داده و فضای دلبازتری ایجاد می‌کنند.

جای سرویس خواب و مبلمان را تغییر بدهید

با تغییر جای تختخواب و لوازم موجود در اتاق نیز می‌توانید ظاهری جدید به اتاق خواب خود ببخشید. اگر اتاق خواب بزرگی دارید این کار برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود.

نوکردن دکور اتاق خواب

بر روی دیوار تعدادی طبقه چوبی نصب کنید

با نصب طبقات چوبی در کنار و یا بالای تختخواب می‌توانید ساعت، کتاب، مجله و یا هر وسیله دیگری را بر روی آن قرار دهید. در این صورت اتاق خواب شما مرتب خواهد بود و از دیوارها نیز استفاده مفیدتری خواهید کرد.

چراغ خواب خود را تغییر دهید

با تغییر چراغ خواب و آباژور موجود در اتاق خواب فضای جدیدی در آن ایجاد کنید. اگر اتاق شما به اندازه‌ای کوچک است که نمی‌توانید از میز پاتختی و آباژور استفاده کنید، چراغ دیواری می‌تواند راه حل مناسبی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون اتاق باشد.

استفاده از چراغ خواب

یکی از دیوارها را کاغذ دیواری کنید

برای نوکردن دکور اتاق خواب یکی از دیوارهای ساده و سفید اتاق خواب را با کاغذ دیواری زیبا و هماهنگ با سلیقه خود بپوشانید. رنگ کاغذ دیواری را با توجه به رنگ دکوراسیون اتاق خواب انتخاب کنید و فضای اتاق را به‌طور کامل تغییر بدهید. معمولا دیوار پشت تختخواب انتخاب مناسبی برای کاغذ دیواری است.

کاغذ دیواری در اتاق خواب

پیشنهاد مطالعه: مطلب ایده های زیبا برای وسایل دکوری در چیدمان منزل را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…