ایده های زیبا برای وسایل دکوری در چیدمان منزل

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همانطورکه می‌دانید یکی از روش‌های دیزاین منزل در دکوراسیون داخلی، استفاده از وسایل دکوری زیبا و جذاب است.
as1 ایده های زیبا برای وسایل دکوری در چیدمان منزل

از چه ایده‌هایی می‌توانیم برای تزیین منزل با وسایل دکوری استفاده کنیم؟ چه ترفندهایی برای استفاده از وسایل دکوری وجود دارد؟ در ادامه این مطلب از مجله دلتا با من همراه باشید تا به بیان ایده های زیبا برای وسایل دکوری را به شما عزیزان معرفی کنیم.

از شن برای تزیین گلدان شیشه‌ای استفاده کنید

یکی از روش‌های ساده برای دیزاین گلدان و ظرف‌های شیشه‌ای، ریختن شن داخل آن‌ها است. پس ماسه و شن بهداشتی تهیه کنید و آن را داخل ظرف بریزید. سپس گیاه و گل مصنوعی که تهیه کرده‌اید را مانند تصویر زیر، داخل شن قرار دهید. اما به غیر از این راه شما می‌توانید شن‌های رنگی بخرید و به‌صورت لایه لایه آن را داخل ظرف بریزید و گل‌ها را داخل آن‌ها بگذارید.

ایده های زیبا برای وسایل دکوری

با استفاده از تخم مرغ تزئینی، انتهای ظرف شیشه‌ای را دیزاین کنید

روش جذاب دیگری که می‌توانیم پیشنهاد دهیم، استفاده از تخم مرغ‌های تزئینی کوچک در انتهای ظرف شیشه است. برای مثال شما می‌توانید مانند تصویر زیر، تخم مرغ‌های براق کوچکی تهیه کنید و داخل شیشه استوانه‌ای قرارشان دهید. و در نهایت داخل آن‌ها شاخه شکوفه مصنوعی بگذارید.

ایده های زیبا برای وسایل دکوری

دور گلدان شیشه‌ای نوار چسب‌های رنگی یا ورق طلا بزنید

روش بعدی استفاده از نوار چسب های تزیینی دور ظرف‌های شیشه‌ای است. برای این کار با توجه به سلیقه شما و رنگ‌های دیگری که در دکوراسیون منزل شما به‌کار رفته است، رنگ این نوار چسب‌ها را انتخاب کنید و ظرف را تزیین کنید. برای مثال رنگ نوار چسب آبی در تصویر زیر کاملا هماهنگ با دو دکوری پشتی انتخاب شده است.

گلدان شیشه‌ای با چسب‌های رنگی

داخل گلدان شیشه‌ای سنگ یا صدف بریزید

خوشبختانه سنگ رودخانه‌ای و صدف در طبیعت ایران به فراوانی وجود دارد و همچنین می‌توانید به راحتی آن‌ها را از فروشگاه‌های دکوری خریداری کنید.

پس ظرف شیشه‌ای مخصوص خود را به مقداری که می‌خواهید با سنگ و صدف پر کنید و در آخر گل و گیاه مصنوعی که تهیه کرده‌اید را داخل آن بگذارید. برای ایجاد هارمونی و زیبایی بیشتر می‌توانید صدف‌ها را مانند گلدان زیر، هم رنگ با گل مصنوعی خود انتخاب کنید.

گلدان های شیشه ای زیبا

با استفاده از رنگ، ظرف شیشه‌ای گل را تزیین کنید

از ایده‌های زیبا برای وسایل دکوری استفاده از گلدان‌های شیشه‌ای رنگ شده است. برای اجرای این روش به قلمو و رنگ احتیاج دارید. پس این دو را تهیه کنید و هر قسمت از گلدان شیشه‌ای را که می‌خواهید، رنگ کنید.

همچنین برای ایجاد طرح‌های مختلف می‌توانید قبل از رنگ کردن، دور شیشه نوار چسب بکشید. سپس آن بخش بدون چسب را رنگ کنید تا در نهایت به شکل گلدان‌های زیر درآید.

ظرف شیشه‌ای گل

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ عادت غلط در چیدمان منزل که نباید انجام دهید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…