۵ تختخواب‌ شیک و زیبا برای اتاق خواب شما

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وقتی که در مورد انواع تختخواب فکر می‌کنیم اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند آرامش و راحتی در هنگام استراحت و خوابیدن ما است.
تختخواب‌ مناسب اتاق خواب

در تصورات همه ما استانداردهایی وجود دارد که برای یک تختخواب در ذهن خود تصور می‌کنیم و آن را ایده‌آل خود می‌دانیم. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم انواع تختخواب‌ مناسب اتاق خواب را مورد بررسی قرار دهیم.

تختخواب دو نفره چوبی

همانطور که می‌دانید، تختخواب‌هایی که فریم یا چهارچوب آن‌ها از فرآورده های چوبی باشد، به نام تختخواب‌های چوبی شناخته می‌شوند.

به‌طور معمول جنس این چوب‌ها، ام دی اف یا نئوپان است. این چوب‌ها با روکش‌های چوب طبیعی راش و گردو، وکیوم (ممبران) یا ملامینه پوشش داده شده‌اند.

تختخواب‌های دو نفره چوبی با توجه به نوع طراحی که دارند هم می‌توانند برای اتاق خواب با سبک مدرن، کلاسیک، فرانسوی و یا روستیک مناسب باشند.

تختخواب‌ مناسب اتاق خواب

تختخواب دو نفره لمسه دوزی شده

توجه داشته باشید که این تختخواب‌های دو نفره با فریم فلزی یا چوبی تولید می‌شوند. اسکلت این تخت‌ها، با ابر و پارچه لمسه دوزی شده است. جنس پارچه به‌کار رفته در این تختخواب‌ها متنوع است، اما به‌طور معمول از مخمل یا چرم برای تولید آن استفاده می‌کنند.

از آنجا که تختخواب‌های لمسه‌دوزی جلوه‌ای شبیه به مبل چسترفیلد دارند، در بازار به عنوان تختخواب چستر نیز شناخته می‌شوند.

تختخواب‌ مناسب اتاق خواب

تختخواب دو نفره جک دار و تاشو

اگر اتاق خواب کوچکی دارید و می‌خواهید از فضای محدودی که در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، تختخواب‌های جک‌دار یا تاشو گزینه مناسبی برایتان هستند.

توجه داشته باشید که در طراحی تختخواب جک‌دار، جک زیر کفی آن تعبیه شده است تا در مواقع نیاز، تشک را بالا ببرید و به وسایلی که زیر آن چیدمان کرده‌اید، دسترسی پیدا کنید.

در تختخواب تاشو هم مکانیزم به این صورت است که هنگامی که به آن نیازی ندارید، به راحتی می‌توانید آن‌ها را داخل دیوار‌ه‌های مخصوصشان جمع کنید.

تختخواب دو نفره جک دار و تاشو

تختخواب باکس دو نفره

این تختخواب به علت ظاهر مکعب مستطیلی که دارد به نام تختخواب باکس شناخته می‌شود. در نظر داشته باشید که چهارچوب و کفی تختخواب باکس توسط تولید کننده مونتاژ شده است. در این صورت شما نیازی به وصل کردن قطعات به یکدیگر ندارید. همچنین برای حمل ساده‌تر این محصول را باید به‌صورت دو تختخواب یک نفره سفارش دهید.

تختخواب باکس دو نفره

مبل تختخواب‌شو دو نفره

به علت محبوبیتی که مبل‌های تختخواب‌شو دارند، در لیست تختخواب‌ها، این گروه را نیز قرار دادیم. علت محبوبیت این مدل مبل‌ها هم این است که دو منظوره هستند و برای مستاجرینی که جابه‌جایی زیادی دارند، گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شوند.

مبل تختخواب‌شو دو نفره

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز این ۵ کار را در چیدمان نشیمن انجام ندهید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۳۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…