اقامتی هیجان‌انگیز روی درخت!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یک هتل درختی در سوئد ساخته شده که درست مانند سفینه‌های فضایی داستان‌های تخیلی که در لابلای درختان حرکت می‌کند، می‌تواند عجیب‌ترین اقامتگاهی باشد که تا به حال تجربه کرده‌اید.
vbd اقامتی هیجان‌انگیز روی درخت!

اگر دوست دارید در یکی از خاص‌ترین هتل‌های جهان اقامت کنید با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با هتل درختی در سوئد آشنا شوید.

هتل درختی در سوئد

در تصاویر خیره‌کننده می‌توان شاهد اتاق هفتم (Seventh Room) در هتل درختی در لاپلند سوئد باشید. این هتل از جدیدترین طراحی‌های سورئال برخوردار بوده و در ۱۰ متری بالای زمین قرار دارد. از آن‌جا که می‌توان از پایین به اتاق هفتم وارد شد، سطوح پایینی آن به شکلی هوشمندانه با عکسی از بالای درختان در ابعاد طبیعی، استتار شده، به طوری که به نظر می‌رسد این اتاق روی آن‌ها قرار گرفته است. به عبارتی این سازه از دید مخفی شده و فقط منظره جنگل را پیش روی بیننده قرار می‌دهد.

هتل اتاق هفتم در سوئد

این هتل درختی شامل شش اتاق درختی دیگر نیز می‌شود. لانه پرنده، مکعب آینه‌ای، UFO، یک اتاق سنتی‌تر، مخروط آبی (که در واقع به رنگ قرمز است) و سنجاقک. اتاق هفتم، دو اتاق خواب جداگانه دارد که گنجایش ۵ نفر را دارد.

معماری هتل درختی

طی کردن پله‌های این هتل هم هیجان‌انگیز است؛ پله‌ها و پاگرد پله‌ها، بازدیدکننده‌ها را در هر قدم به سمت ابرها نزدیک می‌کنند. وقتی که به بالای درختان می‌رسید، با منظره رودخانه لول (Lule River) مواجه می‌شوید و می‌توانید وارد هتل درختی شوید. پنجره‌های خیلی بزرگ در بخش شمالی و پنجره سقفی در اتاق‌های خواب، به مهمانان امکان می‌دهد تا شفق شمالی شگفت‌انگیز را نظاره‌گر باشند.

هیجان‌بخش‌ترین تجربه این هتل متعلق به تراس منحصر به فرد این سوئیت است که از یک شبکه توری ساخته شده است. یک درخت کاج از وسط این توری عبور کرده و شاخه‌های آن به اطراف گسترده شده‌اند.  مهمانان می‌توانند از آن‌ها بالا بروند، در حالی که یک شبکه توری محکم، در زیر پای آن‌ها قرار دارد.

جاذبه های سوئد

مهمانان می‌توانند صورت خود را پایین آورده و به جنگل زیر پایشان نگاه کنند یا دراز کشیده و به آسمان پرستاره خیره شوند. این سوئیت جدید، دو اتاق خواب جداگانه دارد که می‌توان در آن استراحت کرد یا در فضای باز و روی شبکه توری مانند و زیر سقف آسمان بخوابند. مساحت این سوئیت جدید به طور کلی ۹۳ متر مربع است که ۵۵ متر مربع آن به فضای نشیمن، دو اتاق خواب، حمام و سالن استراحت تعلق دارد.

این هتل درختی، تجربه‌ای منحصر به فرد را پیشکش مهمانان خود می‌کند، اتاق‌های درختی شامل طراحی مدرن در محیط طبیعی بکر است.

گردشگری در سوئد

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۲۱ ب٫ظ

  2. ی

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۰۵ ب٫ظ

    خیلی زیباو قشنک هستی دست انهای که این معماری زیبای قشنکی هستی دست انها که به بهشیت دورستی کرد کلیی نازنین ا‌‌ فراین من خانم ماشاالله ابراهیمی

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۴۲ ق٫ظ

      سپاس از لطف و همراهی شما.

      پاسخ

  3. قاسم

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۲۶ ب٫ظ

    خیلی عالیه ممنونم از زحمات بانی این برنامه

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۴۲ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…