۷ ایده چشم‌گیر برای ست کیف و کفش

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ست کیف و کفش به معنای یک کیف و کفش یک جنس، یک‌رنگ و یک شکل است. اما این روزها بسیاری از طراحان مد ایده‌های جدیدی معرفی کرده‌اند.
Untitled 1 6 7 ایده چشم‌گیر برای ست کیف و کفش

چند سال اخیر بسیاری از خانم‌ها پیش از خرید کیف و کفش به این نکته توجه داشتند که حتما جنس، مدل و رنگ آن با یکدیگر همخوانی داشته باشد. از این رو خرید ست کیف و کفش زنانه توجه بسیاری را به خود جلب می‌کرد. اما این روزها تمرکز ویژه‌ای بر روی آزادی در انتخاب پوشاک وجود دارد. در این مطلب از مجله دلتا تعدادی ست کیف و کفش جذاب را بیان می‌کنیم.

ست‌های کیف و کفش زنانه جذاب

ست کیف و کفش هم‌رنگ

یکی از کلاسیک‌ترین ست‌های کیف و کفش زنانه آن است که هر دو را در یک طیف رنگی یا کاملا یک‌دست و هم‌رنگ انتخاب کنید. برای مثال بسیاری از آقایان می‌توانند در محیط کاری رسمی یک کیف چرم مشکی را به همراه کفش چرم مشکی مردانه ست کنند. این استایل کلاسیک هرگز از دنیای مد و فشن خارج نخواهد شد و همچنان در گروه استایل‌های پرطرفدار و محبوب خواهد بود.

کیف و کفش زنانه

ست کیف و کفش سفید و مشکی

سفید و مشکی رنگ‌های کلاسیکی هستند که هرگز محبوبیت خود را از دست نخواهند داد. معمولا این رنگ‌ کیف و کفش زنانه در استایل رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال توصیه می‌کنیم به منظور زیباتر شدن استایل خود تمام لباس‌های شما مشکی باشند و تنها از دو آیتم سفید استفاده کنید یا بالعکس تمام لباس‌های شما سفید باشد و تنها از دو آیتم مشکی استفاده کنید.

ست کفش کتانی و کیف کمری

کیف کمری یکی از ترندهای پرطرفدار و متفاوت امسال است و خانم‌ها و آقایان جوانی که به استایل کژوال یا غیررسمی و اسپرت علاقه دارند، می‌توانند با کمک ست کفش کتانی و کیف کمری، استایل خود را متفاوت و چشم‌گیر کنند.

کیف و کفش زنانه

 ست کفش اسپرت و کیف چرم

شاید این مورد کمی عجیب به نظر برسد. اما ست کفش اسپرت و کیف چرم نه تنها عجیب به‌نظر نمی‌رسد، بلکه متفاوت است و با کمی خلاقیت جذاب و چشم‌گیر نیز خواهد بود.  در این کیف و کفش زنانه منظور از کفش اسپرت می‌تواند یک کفش ورزشی یا یک کفش اسپرت تخت باشد. کیف چرم نیز می‌تواند یک کیف دوشی کلاسیک زنانه یا یک کیف دوشی که به کیف پستچی معروف است، باشد. این ترکیب کژوال و رسمی به کمی خلاقیت نیاز دارد که می‌توانید آن را به استایل اسمارت کژوال نیز تبدیل کنید.

ست کیف و کفش چرم

افرادی که به استایل کلاسیک علاقه دارند، خرید ست کیف و کفش زنانه چرم یک انتخاب بی‌نظیر برای آن‌ها است. کیف و کفش چرم تنها برای استایل‌های رسمی و مجلسی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. بلکه افرادی که به استایل کژوال علاقه دارند نیز می‌توانند از این ست کیف و کفش جذاب بهره‌مند شوند.

کیف و کفش زنانه

ست کیف و چرم جیر

جیر پس از چرم محبوبیت بسیاری در دنیای مد و فشن دارد. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کفش جیر، کفش کالج مردانه یا زنانه است. این مدل کفش مناسب افرادی با استایل اسمارت کژوال است. در استایل اسمارت کژوال از لباس‌های نیمه رسمی استفاده می‌شود .

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب با این بوت های جذاب بدرخشید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۰ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۴ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۴ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…