نکاتی از زیورآلات که نمی‌دانید!

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از زیورآلات در زیباتر شدن استایل به قرن‌های گذشته بازمی‌گردد. حضور زیورآلاتی همچون گوشواره، دستبند، گردنبند و انگشتر در صنعت مد و فشن ثابت است.
Untitled 1 369 نکاتی از زیورآلات که نمی‌دانید!

به‌یاد داشته باشید که استفاده از زیورآلات مناسب شرایط و موقعیت‌های خاص مهم است. از این‌رو شما نمی‌توانید در هر مهمانی یا قرار رسمی و کاری از زیورآلات گوناگون استفاده کنید. استفاده از هر مدل جواهرات یا زیورآلات زمان و موقعیت ویژه‌ای دارد که در این مطلب از مجله دلتا به آن می‌پردازیم.

زیورآلات مناسب هر موقعیت خاص

 استفاده از زیورآلات به صورت روزمره

بعضی از زیورآلات کاربردی هستند و به منظور زیباتر کردن استایل به کار نمی‌روند. برای مثال حلقه ازدواج در این گروه قرار دارد. علاوه بر این ساعت مچی مردانه یا زنانه نیز جزو زیورآلات روزمره محسوب می‌شود.

اگرچه بعضی از ساعت‌های مچی نیز می‌توانند در گروه اکسسوری یا زیورآلات لوکس و گران قیمت قرار بگیرند، اما کاربرد آن به گونه‌ای است که می‌توانید در هر مراسم، مهمانی یا به صورت روزمره از آن بهره‌مند شوید.

زیورآلات مناسب

زیورآلات مناسب محل کار یا قرارهای رسمی

به غیر از حلقه و ساعت می‌توانید از زیورآلات دیگری در استایل محل کار یا قرارهای رسمی بهره‌مند شوید. با این حال توصیه می‌کنیم اکسسوری که انتخاب می‌کنید، سر و صدا ایجاد نکند، چرا که این مدل زیورآلات، مناسب مکان‌های رسمی نیستند.

در صورتی که در یک شغل غیردولتی یا غیر اداری مشغول به کار هستید، می‌توانید از گوشواره‌های ظریف یا گوشواره‌های میخی که متناسب با مانتو شما است، استفاده کنید.

توصیه می‌کنیم در محل کار تا جایی که ممکن است از زیورآلات کمی استفاده کنید، چرا که زیورآلات توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و این مسئله چندان مناسب مکان‌های اداری نیست. همچنین حتما به رنگ و اندازه آن توجه کنید.

زیورآلات مناسب

زیورآلات مراسم یا مهمانی‌های رسمی

در حقیقت زیورآلات همچون یک جادوی بزرگ عمل می‌کنند و می‌توانند یک لباس ساده را چشمگیر و زیباتر جلوه دهند. از این‌رو بسیاری از طراحان در فرش قرمز یا مراسم‌های رسمی، تمرکز خاصی روی جواهرات دارند.

با این حال این نکته را به‌یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از زیورآلات نیز ممکن است تاثیر منفی روی استایل شما بگذارد و ظاهر شما را عجیب و نامتناسب کند. در این صورت استفاده از زیورآلات در مراسم‌های رسمی نیز قوانین و شرایط مربوط به خود را دارد.

شما می‌توانید از یک ست یا نیم ست زیبا استفاده کنید و استایل خود را جذاب کنید. بنابراین استفاده از زیورآلات نامرتبط در مراسم‌های رسمی پیشنهاد نمی شود، چرا که در این مواقع زیورآلات شما مورد توجه بسیاری قرار می‌گیرد.

استفاده از زیورآلاتی که از الماس، برلیان، مروارید و سنگ‌ در مراسم‌های رسمی انتخاب مناسبی است. با این حال اگر می‌خواهید زیورآلات چشمگیری داشته باشید، نیازی نیست که از جواهرات سنگین و بزرگ استفاده کنید و ممکن است این مسئله نتیجه منفی روی زیبایی ظاهر شما داشته باشد.

زیورآلات مناسب

زیورآلات مناسب مهمانی‌های غیررسمی

در مهمانی‌های غیررسمی یا دوستانه می‌توانید از هر زیورآلاتی که دوست دارید استفاده کنید. این مهمانی‌های دوستانه فرصتی است که لباس‌های مورد علاقه خود را به تن کنید و از زیورآلات زیبا و متناسب با استایل خود استفاده کنید.

در این صورت یک انگشتر یا گوشواره آویز با رنگ متناسب با لباس خود یا حتی یک گردنبند زیبا می‌تواند تاثیر بسیاری در زیبایی لباس‌ها و ظاهر شما داشته باشد.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۱۰ اکسسوری که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشد! را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۲۰ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ق٫ظ

      ممنون از شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…