برف بازی هیجان‌انگیز در گرم‌ترین جزیره ایران

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مجتمع گردشگری و تفریحی پنگوئن، یک مجموعه کامل شامل بازی‌های جذاب زمستانی و برفی است که در دل یکی از گرم‌ترین جزایر ایران حال و هوای برفی و زمستانی را برایتان مجسم می‌کند.
مجتمع گردشگری پنگوئن در کیش

کیش یکی از جزیره‌های زیبای ایران است و جزو مهم‌ترین مقاصد گردشگری در کشور به شمار می‌آید. هر روزه صدها مسافر وارد این جزیره خارق‌العاده می‌شوند. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با مجتمع گردشگری پنگوئن در کیش آشنا شوید.

مجتمع گردشگری پنگوئن در کیش

آب و هوای کیش تنوع چندانی ندارد و تقریبا در نود درصد ایام سال آفتابی و مرطوب است. گاها در اواخر فصل پاییز شاهد بارش باران در این جزیره خواهید بود، اما بارش برف و حال و هوای زمستانی یکی از معدود شرایطی است که در کیش نمی‌توان آن را تجربه کرد. اما نگران نباشید در کیش زیبا برای تجربه حس برف بازی و سرما هم راهکاری جذاب وجود دارد.

پارک برفی در کیش

معرفی مجتمع گردشگری پنگوئن

مجتمع گردشگری پنگوئن در فضایی بزرگ با وسعتی برابر با ۱۹ هزار مترمربع قرار داشته و در دو مرحله ساخته شده است. در مرحله اول ساخت مجتمع گردشگری و تفریحی پنگوئن، مجموعه‌ای شامل فضاهای تفریحی و خدماتی در فضایی به وسعت حدود هشت‌هزار متر مربع در نظر گرفته شده است. در مرحله اول از ساخت مجتمع گردشگری و تفریحی پنگوئن جزیره کیش، بیشترین تمرکز بر بخش تفریحی و فضای زمستانی مجموعه پنگوئن گذاشته شده که به این بخش snow land یا سرزمین برفی می‌گویند.

پارک پنگوئن در کیش

امکانات مجتمع گردشگری و تفریحی پنگوئن کیش

پینگو فان

پینگو فان همان فضای برفی و جذاب مجتمع گردشگری و تفریحی پنگوئن کیش است. این قسمت با دیوارهای بلند شیشه‌ای ساخته شده است. در بخش پینگو فان، تفریحاتی همچون تیوپ‌سواری، برف‌ بازی، سورتمه‌‌سواری، اسکی، اسنوبورد و ساخت آدم‌ برفی برای گردشگران درنظر گرفته شده است. برای ورود به سرزمین برفی پینگوفان و استفاده از تفریحات زمستانی باید لباس گرم به همراه داشته باشید.

پینگو کافه

بعد از انجام تفریحات متنوع در مجتمع پنگوئن، قطعا گرسنه خواهید شد. در آن شرایط، هیچ‌چیز به اندازه یک نوشیدنی داغ به شما نمی‌چسبد. پینگو کافه قسمتی از مجتمع پنگوئن است که آماده خدمت‌رسانی به شما با انواع نوشیدنی‌ها و دسرها است. در پینگو کافه می‌توانید انواع قهوه، دمنوش‌ها و حتی انواع نوشیدنی سرد مانند آبمیوه‌‌های ترکیبی خوشمزه را به همراه انواع دسر، کیک، بستنی و شیرینی سفارش دهید و از طعم خاص و کیفیت بالای آن‌ در مکانی زیبا و دلنشین لذت ببرید.

کیش

پینگو بیکری

یکی از خوش‌بوترین و خوشمزه‌ترین قسمت‌های مجتمع پنگوئن، پینگو بیکری است. پینگو بیکری همان‌طور که از نامش پیداست یک نانوایی جذاب و دوست‌داشتنی است. در پینگو بیکری انواع نان‌های فانتزی و شیرینی‌های خوشمزه به‌صورت روزانه و تازه پخت می‌شوند.

پینگو شاپ

پینگو شاپ هم در ادامه مجتمع گردشگری و تفریحی پنگوئن ساخته شده است. این بخش هم برای علاقه‌مندان به خرید بسیار جذاب است. ‌پینگو شاپ یکی از مراکز خرید معتبر با انواع برندهای مطرح خارجی است که برای گردشگران راه‌اندازی شده است.

مجتمع گردشگری پنگوئن در کیش

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند آلپ ایران، تجربه برف‌بازی در ۴ فصل.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…