محبوب‌ترین ایده‌های چیدمان آشپزخانه

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا تصمیم به تغییر دکوراسیون آشپزخانه دارید؟ ترند آشپزخانه در سال جدید چیست؟ چه رنگی برای کابینت آشپزخانه بهتر است؟
ترندهای محبوب چیدمان آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین فضاهای خانه محسوب می‌شود که در سبک دکوراسیون کلی خانه موثر است. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به ترندهای محبوب چیدمان آشپزخانه بپردازیم که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند و همیشه جذاب هستند.

انتخاب مواد طبیعی

رنگ‌ها و لوازمی که از طبیعت الهام می‌گیرند یا جزئی از طبیعت هستند، همیشه محبوب می‌مانند. زیبایی و ماندگاری یک صندلی چوبی با یک صندلی چرم یا پلاستیکی غیرقابل‌ مقایسه است. بنابراین برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه از طبیعت الهام بگیرید. کفپوش و کابینت‌های چوبی یا طرح چوب یا گلدان که نمادی از طبیعت است می‌تواند بسیار جذاب باشد.

ترندهای محبوب چیدمان آشپزخانه

رنگ‌های خنثی

از ترندهای محبوب چیدمان آشپزخانه استفاده از رنگ‌های خنثی است. این رنگ‌ها هم در دکوراسیون داخلی و هم در سایر زمینه‌ها کاربرد فراوانی دارند. رنگ‌های خنثی شامل رنگ‌های سفید، طوسی و مشکی می‌شوند. رنگ‌های خنثی اگر با یکدیگر یا با رنگ‌های روشن ترکیب شوند، می‌توانند فضای مدرن ایجاد کنند. با انتخاب رنگ‌های خنثی و تغییرات جزئی در آشپزخانه می‌توانید تغییر و تحول مقرون‌به‌صرفه‌ای در فواصل کوتاه ایجاد کنید.

ترندهای محبوب چیدمان آشپزخانه

کابینت شیکر

مدل کابینت‌ آشپزخانه به سبک شیکر، کابینتی مستطیل شکل از جنس چوب یا فلز با نقش‌های بسیار ساده است. این سبک کابینت‌ها بیش از صد سال است که جایگاه خود را در خانه‌ها تثبیت کرده و تا به امروز بسیار محبوب بوده‌اند. سادگی و کارایی در طراحی دکوراسیون کابینت آشپزخانه به سبک شیکر، حرف اول را می‌زند. اگر خواهان کابینت آشپزخانه مدرن و درعین‌حال کلاسیک هستید، حتما به سراغ این دسته از کابینت‌ها بروید.

کابینت شیکر

ابزار نظم‌دهنده کشو و کابینت

از ترندهای محبوب چیدمان آشپزخانه استفاده از ابزار نظم‌دهنده آشپزخانه بوده که همیشگی و کاربردی است. با توجه به سبکی که برای دکوراسیون خانه انتخاب می‌کنید، از این ابزار نظم‌دهی کمک بگیرید. شیشه نخود لوبیا، باکس نان، شیشه ادویه‌جات و مواردی از این‌ دست اغلب به‌عنوان اکسسوری تزیینی نظم‌دهنده آشپزخانه به‌کار گرفته می‌شوند.

ابزار نظم‌دهنده کشو و کابینت

لوازم‌ خانگی همیشگی

می‌توان به جرات گفت که لوازم‌ خانگی سفید و نقره‌ای‌ ترند آشپزخانه همیشگی و دائمی است که هیچ‌گاه از بین نمی‌رود. این لوازم‌ خانگی نه‌تنها همیشه‌ ترند هستند، بلکه محبوبیت آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود.

لوازم‌ خانگی قدیمی

سنگ مرمر

بافت سنگ مرمر یا خود سنگ مرمر یکی از ترندهای محبوب چیدمان آشپزخانه است که برای هر سبک دکوراسیون داخلی خانه مناسب خواهد بود. این سبک و رنگ را می‌توانید برای طراحی کابینت آشپزخانه و پیشخوان، جزیره یا اپن استفاده کنید. استفاده از کانترهای سنگ مرمر در کنار دیوار بین کابینتی آجری یا کاشی‌هایی به رنگ سفید، نمای بسیار زیبایی ایجاد می‌کند.

سنگ مرمر

کاشی بین کابینتی

کاشی‌هایی که با اشکال هندسی شش‌ضلعی یا مربعی پشت سر هم نصب می‌شوند، از گذشته تاکنون طرفداران خود را حفظ کرده‌اند. حتی امروزه به‌ عضو ثابت طراحی آشپزخانه مدرن تبدیل‌شده‌اند. اگر به دنبال کاشی بین کابینتی هستید که هرچند وقت یک‌بار مجبور به تعویض آن نشوید، کاشی‌های مترویی انتخاب جالبی خواهند بود. همچنین رنگ و بافت چوب که برگرفته از طبیعت است، ترکیب بسیار خوبی با کاشی مترویی می‌سازد و به آن گرمای دل‌نشینی هدیه می‌دهد.

کاشی بین کابینتی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ آیتم ضروری برای هر اتاق نشیمن را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۰۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…