زنی که ادعا می‌کند توسط فضایی‌ها ربوده شده است

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ادعای زنی مبنی بر اینکه توسط فضایی‌ها ربوده شده و می‌تواند این ادعا را ثابت کند در شبکه‌های مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
زنی که توسط فضایی ها ربوده شده

آیا موجودات فضایی وجود دارند؟ این سوالی است که بسیاری از مردم به دنبال پیدا کردن پاسخ آن هستند. به تازگی نیز زنی در فضای مجازی مدعی شده که تجربه ربوده شدن توسط فضایی‌ها را داشته و می‌گوید این حادثه باعث شکل گرفتن ترس‌هایی جدی در وی شده است. او همچنین می‌گوید پس از این اتفاق نام خودش را تغییر داده است. با مجله دلتا همراه باشید تا با زنی که توسط فضایی ها ربوده شده است بیشتر آشنا شوید.

زنی که توسط فضایی ها ربوده شده است

این زن در یک کلیپ که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از چهار میلیون بازدید داشته است ادعا کرد که موجودات فرازمینی او را ربوده‌اند. او برای اثبات این موضوع دلیل قانع کننده‌ای دارد. او چهار ویدیو دیگر در فضای مجازی منتشر کرد که در آن جزئیات مربوط به ادعای ربوده شدن توسط موجودات فضایی را توضیح داد.

احساس فلج بودن و ناتوانی در هنگام استراحت

این زن مدعی به اسم شیرا، می‌گوید که در هنگام استراحتش احساس فلج بودن و ناتوانی می‌کند. سازمان سرویس سلامت همگانی، فلج خواب را به عنوان ناتوانی در حرکت دادن ماهیچه‌ها در هنگام به خواب رفتن یا بیدار شدن تعریف کرده است. شیرا می‌گوید پس از این اتفاق شاهد بوده که یک موجود شبه انسان داخل خانه او می‌شود.

واکنش‌های متفاوت کاربران

ادعای این زن واکنش‌های متفاوت کاربران را به همراه داشته و عده‌ای از آن‌ها می‌گویند فلج خواب برای آن‌ها نیز رخ داده و توهم در طی آن یک اتفاق معمولی است. از طرفی دیگر کاربران معتقد بودند که هرچقدر این ادعا دور از ذهن و واقعیت به نظر برسد، جهان ما باورنکردنی است و در عین حال اطلاعات بسیار کمی از آن داریم.

زنی که توسط فضایی ها ربوده شده

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب تغییرات عجیب که با سفر به فضا در بدن رخ می‌دهد را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۳ ق٫ظ

    عالیه

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۵۸ ب٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…