جدیدترین مدل شال و روسری ۱۴۰۰

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شال و روسری ممکن است تنها جنبه حجاب برای بسیاری از ما باشد، اما باید بدانید که در دنیای مد نیز از روسری و شال برای رنگ بخشیدن به استایل و زیباتر جلوه دادن لباس استفاده می‌شود.
Untitled 1 354 جدیدترین مدل شال و روسری 1400

بد نیست بدانید که رنگ و مدل روسری جدید ۱۴۰۰ با روسری‌های چند سال گذشته تفاوت زیادی دارد. استفاده از مدل شال و روسری جدید می‌تواند استایل شما را به روز و مدرن‌تر کند. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم شما را با مدل‌های جدید شال و روسری دخترانه و زنانه در سال های ۲۰۲۱ یا ۱۴۰۰ آشنا کنیم.

اهمیت استفاده از روسری در استایل را می‌دانید؟

استفاده از روسری به هزاران سال پیش و روم باستان برمی‌گردد. با گذشت زمان، استفاده از شال و روسری در فصول مختلف و به روش‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت. روسری به ابزاری برای حجاب، گرم شدن سر و همچنین زیبایی جلوه و استایل تبدیل شد.

شما فقط می‌توانید با افزودن روسری رنگی به استایل تیره یا بی‌روح خود، رنگ و طرحی شگفت‌انگیز به ظاهر خود اضافه کرده و آن را از یکنواختی خارج کنید.

ترندهای روسری سال ۱۴۰۰

روسری‌های پلیسه

روسری و شال‌های پلیسه با طیف رنگی مختلف و رنگ‌های متفاوت که موجب شیک‌تر به‌نظر رسیدن استایل می‌شوند و با هر نوع لباسی نیز سازگاری دارند. شما می‌توانید در فصول گرم سال از شال‌های پلیسه نازک و برای عید که هوا کمی خنک است از شال پلیسه ضخیم‌تر استفاده کنید.

مدل روسری جدید

روسری‌های ریشه دار، مدل روسری نخی جدید

روسری‌های ریشه ای که احتمالا چند سال پیش استفاده از آن‌ها را تجربه کرده‌اید، یکی از جدیدترین طرح‌های روسری‌های نخی جدید در سال جاری است. امسال می‌توانید با استفاده از روسری‌های قدیمی یا روسری‌های موجود در کمد، استایلی به‌روز و جدید برای خود ایجاد کنید.

مدل روسری دخترانه ساتن

روسری‌های ساتن در اندازه‌های مختلف یکی دیگر از ترندهای روسری در ۲۰۲۱ است. استفاده از این روسری‌ها باعث می‌شود جذابیتی شیک و به‌روز به ظاهر شما ببخشد. شما فقط با یادگیری نحوه پوشیدن روسری جدید می‌توانید استایل خود را با این روسری‌های ساده و فوق العاده زیبا به‌روز کنید.

مدل روسری جدید

شال های باریک

مدتی بود که استفاده از شال‌هایی با عرض پهن بسیار رایج شده بود و معمولا برای استفاده از این شال‌ها مجبور بودید آن را به صورت دو لایه روی سر قرار دهید. اما این مدل شال جدید ۱۴۰۰ عرض بسیار کمی دارد و شما می‌توانید بدون تا زدن آن را روی سر خود قرار دهید.

روسری‌های کوچکی که به پشت گره می‌خورند

یکی از جذاب‌ترین مدل‌هایی که امسال مورد استفاده گسترده مدل‌ها و افراد مشهور قرار می‌گیرد، استفاده از روسری‌های سایز کوچک و بستن آن‌ها به پشت است. برای استفاده از این مدل روسری دخترانه می‌توانید از روسری‌های فوق العاده کوچک یا روسری‌های متوسط ​​​​استفاده کنید.

مدل روسری جدید

مدل روسری نخی بزرگ

روسری نخی بزرگ یکی دیگر از ترندهای سال ۱۴۰۰ است که به خوبی روی سر قرار می‌گیرد و برای ست کردن با لباس و انواع مانتوهای تابستانی بسیار مناسب است. برای ست کردن این مدل روسری نخی جدید می‌توانید یک مانتوی رنگ روشن یا پاستیلی را با یک روسری تک رنگ یا پلنگی نخی ست کنید.

مدل شال و روسری رنگین کمان

مدل شال‌های رنگین کمانی، که در آن می‌توانید رنگ‌های مختلف را در کنار یکدیگر ببینید، یکی دیگر از ترندهای مدل شال و روسری امسال است. این مدل شال و روسری ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه ترکیب رنگ‌های لباس که هرگز از مد نمی‌افتند! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۴۳ ب٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ب٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…