ترفندهای برتر دنیای مد در طول تاریخ

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگرچه به‌نظر می‌رسد این روزها مد و فشن از هیچ قانونی پیروی نمی‌کند، اما دنیای مد و لباس قاعده‌هایی دارد که طراحان لباس و استایلیست‌ها از گذشته رعایت می‌کرده‌اند.
Untitled 1 345 ترفندهای برتر دنیای مد در طول تاریخ

قواعدی که در طول تاریخ مد و پوشاک جمع‌آوری شده است به شما کمک می‌کند که راحت‌تر لباس انتخاب کنید و بهترین استایل را داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا ترفندهای برتر دنیای مد و فشن را به شما آموزش می‌دهیم.

ترفندهای برتر دنیای مد

لباس‌های بدن‌نما را با استراتژی بپوشید

بخشی از جذابیت و گیرایی استایل شما به این بستگی دارد که بدانید چقدر از بدن شما در یک لباس باید پوشیده باشد و چقدر از آن می‌تواند دیده شود. تنها یک بخش از بدن خود را برای دیده شدن انتخاب کنید.

بنابراین اگر یک لباس مجلسی دکلته انتخاب می‌کنید، دامن شما نباید بیش‌ازاندازه کوتاه باشد یا اگر لباس شما کوتاه یا دارای چاک بلند است، بهتر است شانه‌ها پوشیده باشند.

ترفندهای برتر دنیای مد

 

شومیز سفید را فراموش نکنید

اگر قرار باشد داخل کمد لباس‌های شما یک لباس همیشه کاربردی داشته باشید، حتما یک شومیز سفید ساده انتخاب اول است. یک شومیز سفید و ساده زنانه به راحتی به یک شلوار جین ظاهری درخشان می‌دهد و باعث می‌شود یک دامن ساده، کلاسیک و خاص به نظر برسد.

اکسسوری‌های رنگ روشن از ترفندهای برتر دنیای مد

اگر تیپ شما پر است از رنگ‌های خنثی مثل سرمه‌ای، مشکی، شتری یا خاکستری به سادگی می‌توانید به این رنگ‌ها کمی انرژی بدهید. کافی است کیف و کفش خود را از رنگ‌های روشن و تند مثل قرمز انتخاب کنید.

قد شلوار را با قد پاشنه کفش تنظیم کنید

بزرگ‌ترین اشتباه خانم‌ها این است که قد شلوار خود را متناسب با قد پاشنه کفش انتخاب نمی‌کنند. در واقع یک شلوار باید یا مناسب کفش‎‌های تخت زنانه باشد یا کفش‌های پاشنه بلند.

ترفندهای برتر دنیای مد

عصرها از کیف دوشی استفاده کنید

از دیگر ترفندهای برتر دنیای مد یک کیف ظریف زنانه با بند بلند زنجیری است که بهترین انتخاب برای عصر یا سر شب است. این نوع کیف‌ها نه تنها جذاب هستند، بلکه اجازه می‌دهند دستان شما برای گرفتن ظرف میوه یا لیوان نوشیدنی آزاد باشد.

برای شلوار جذب پارچه‌ کشی مناسب است

اگر یک شلوار جذب زنانه انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید که پارچه شلوار کمی الیاف کشی مثل اسپندکس یا لایکرا داشته باشد. در واقع یک شلوار نخی کامل نمی‌تواند فرم جذب خوبی روی بدن به خود بگیرد.

شست‌وشو و نگهداری از لباس از ترفندهای برتر دنیای مد

لباس‌ها در صورتی همیشه زیبا و خوش‌فرم دیده می‌شوند که به خوبی از آن نگهداری کنید. برخی از لباس‌ها نگهداری‌های خاصی می‌خواهند، مثل یک لباس سفید یا شیری خیلی درخشان که لازم است همیشه خشکشویی شود.

متناسب با فرم بدن لباس بپوشید

وقتی فرم و مدل لباس متناسب با اندام خود را پیدا کردید، باید همیشه از همان مدل خاص پیروی کنید. برای مثال اگر ریزنفش هستید شاید بهتر باشد پیراهن‌های ماکسی خیلی بلند نپوشید و یک پیراهن کمربنددار با قد تا بالای زانو را جایگزین آن کنید.

ترفندهای برتر دنیای مد

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه رازهای شیک پوشی خانم‌ها را بدانید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۵۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۲۷ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ب٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…