معرفی جدیدترین لوسترهای فانتزی

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه افراد اهمیت نور در طراحی دکوراسیون داخلی را می‌دانند و به همین دلیل است که همان قدر که برای انتخاب مبلمان خانه وقت می‌گذاریم باید برای انتخاب لوسترها و روشنایی‌های خانه هم وقت بگذاریم.
لوسترهای فانتزی در دکوراسیون داخلی

این روزها لوسترهای فانتزی در دکوراسیون داخلی حسابی مد شده‌اند و الحق هم که بسیار زیبا هستند، به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم به شما بگوییم کدام لوستر فانتزی برای کدام فضای داخلی مناسب است. پس تا انتهای این مطلب با مجله دلتا همراه باشید.

لوسترهای فانتزی برای نشیمن

لوسترهایی که برای نشیمن خانه خود استفاده می‌کنید می‌تواند کمی پرکارتر و پر جزییات‌تر باشد. در واقع آن‌ها می‌توانند فانتزی‌ترین لوسترهایی باشند که در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده می‌کنید. البته در انتخاب این لوسترها باید به سبک دکوراسیون نشیمن خود نیز کمی توجه کنید. این طور نیست که لوسترهای فانتزی فقط برای سبک مدرن کاربرد داشته باشند، لوسترهای فانتزی با دیگر سبک‌های دکوراسیون هم همخوانی دارند.

لوسترهای فانتزی در دکوراسیون داخلی

لوسترهای فانتزی مناسب برای غذاخوری خانه

اگر قرار است که برای غذاخوری خانه خود لوستر تهیه کنید، بهتر است برای انتخاب مدل مناسب به مدل میز و صندلی‌های غذاخوری نگاه کنید. اگر آن‌ها گرد هستند، بهتر است لوستری را که انتخاب می‌کنید نیز گرد باشد، اگر هم مستطیل شکل هستند، بهتر است لوستر هم از طرح آن‌ها تبعیت کند.

لوسترهای فانتزی در دکوراسیون داخلی

لوسترهای فانتزی برای طراحی دکوراسیون داخلی

شاید شما بخواهید از لوسترهای فانتزی به‌عنوان یک وسیله دکوری جذاب استفاده کنید، پس باید به دنبال خاص‌ترین نوع این لوسترها باشید. برای دیدن لوسترهای جذاب به مطلب ۵ لوستر مدرن که دکور خانه شما را متحول می‌کند سر بزنید.

لوستر دکوری جذاب

لوسترهای فانتزی گرد

از لوسترهای گرد می‌توانید در اغلب فضاهای داخلی خانه استفاده کنید. این لوسترها می‌توانند به‌عنوان هیجان بصری دکوراسیون هم مورد استفاده قرار بگیرند. اگر دوست دارید تا در دکوراسیون داخلی خانه خود مرکزیت ایجاد کنید، حتما از این لوسترها استفاده کنید.

لوسترهای فانتزی گرد

لوسترهای فانتزی مکعبی

عمدتا در بالای کانتر آشپزخانه از این نوع لوسترهای فانتزی به‌صورت مکعب مستطیل و مکعب مربع استفاده می‌کنند. درخشش لوسترهای فانتزی و زیبا در دکوراسیون داخلی منزل می‌تواند به شما کمک کند تا حس و حال بهتری را در دکوراسیون خانه خود تجربه کنید. لوسترهای زیبا برای آشپزخانه خود را در مطلب این لوسترها آشپزخانه را لوکس و شیک می‌کنند ببینید.

لوستر های فانتزی مکعبی

لوسترهای فانتزی کریستالی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به لوسترهای کریستالی علاقه دارید اما به دلیل گران بودن و اندازه‌های آن‌ها از خرید آن‌ها منصرف شده‌اید، باید بگویم شما می‌توانید نمونه‌های مدرن این لوسترهای فانتزی را تهیه کنید و در دکوراسیون داخلی خانه خود از آن‌ها استفاده کنید. این لوسترهای کریستالی به نسبت آن‌هایی که شما می‌شناسید، کوچک‌تر و مینیمال‌تر هستند و بودن آن‌ها جلوه‌ای لوکس و زیبا به خانه شما می‌بخشند.

لوسترهای فانتزی کریستالی

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه دکور آشپزخانه قدیمی خود را مدرن کنید؟ را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ دی ۱۴۰۰ در ۱:۵۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…