۷ آیتم ضروری برای هر اتاق نشیمن

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 در هر خانه ای، وجود یک سری از وسایل لازم و بسیار ضروری است. بنابراین در هنگام انتخاب این وسایل بیشترین دقت و توجه را داشته باشید تا مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.
آیتم های ضروری در نشیمن

اتاق نشیمن جایی است که می‌توانید ساعاتی را از کنار هم بودن لذت ببرید، استراحت کنید، کتاب بخوانید و شاید تلویزیون تماشا کنید. با این مطلب از مجله دلتا همراه شوید تا با آیتم های ضروری در اتاق نشیمن آشنا شوید.

تزیینات دیواری

از آیتم های ضروری در نشیمن تزیینات دیواری است. سطوح وسیع دیوارها باید چشم نواز باشند و در بالا بردن جلوه بصری فضا به ما کمک کنند. پس آینه‌های تزیینی، تابلو، آیتم‌های دکوراتیو و گالری دیواری می‌توانند دیوارها را زنده و پویا کنند.

آیتم های ضروری در نشیمن

مکانی برای کتاب های شما

مجموعه کتاب‌های شما یه چیز است ولی از میان ده‌ها یا صدها کتابی که دارید، تعداد محدودی هستند که آن کتاب‌های ویژه و اختصاصی شما هستند و نشان‌دهنده سلیقه و ذوق شخصی شما هستند. فضای خاصی برای این دسته از کتاب‌ها داشته باشید.

آیتم های ضروری در نشیمن

چیدمان مناسب

چه اتاق نشیمن بزرگ داشته باشید و چه اتاق نشیمن کوچک، باید به فرم اتاق و عملکرد آن توجه کنید و به چیدمان متناسب با عملکرد بهینه برسید اتاق نشیمن خود را به فضایی راحت و شیک تبدیل کنید و از آن لذت ببرید. برای اینکه چیدمان بهتری داشته باشید مطلب ۷ عادت غلط در چیدمان منزل که نباید انجام دهید را بخوانید.

چیدمان مناسب

صندلی راحتی

صندلی‌ راحتی از آیتم های ضروری در نشیمن بوده که  راه‌ مناسبی برای ایجاد راحتی بیشتر برای مهمانان در یک اتاق نشیمن است. آن‌ها باید بعد از یک مبل اضافه شوند، زیرا سبک آن‌ها باید مکمل مبل شما باشد. برخی از صندلی‌های مبلی به‌عنوان قسمتی از ست مبل شما هستند، بنابراین ممکن است با انتخاب این گزینه زندگی خود را آسان کنید.

روشنایی اتاق نشیمن

روشنایی جلوه بصری فضا را دوچندان می‌کند. چه نور طبیعی زیادی داشته باشید و چه کم باید به فکر خرید آباژور باشید. برای انتخاب آباژور مناسب مطلب شیک‌ترین آباژورهای مدرن در دکوراسیون منزل شما را بخوانید.

روشنایی اتاق نشیمن

رنگ‌های شاخص

یک پالت رنگی خنثی را با یک رنگ شاخص چشم نواز کنید. کوسن، آثار هنری و دکوراتیو، لوازم جانبی و حتی قالیچه فضا را پویا می‌کند.

رنگ‌های شاخص

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ عاملی که انرژی منفی در خانه شما ایجاد می‌کند را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۴۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…