این ترکیب رنگ‌های لباس هرگز از مد نمی‌افتند!

۸
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ دنیای بی‌انتهایی است، حال در این دنیای بی‌کران چگونه می‌شود برخی از رنگ‌ها را انتخاب کرد و با توجه به تناسب رنگی آن‌ها را کنار هم قرار داد.
ترکیب رنگ های زیبا

با توجه به علم رنگ‌شناسی برخی از ترکیب رنگ‌ها وجود دارد که از سال‌های دور مورد استفاده قرار می‌گرفت. حتی در زمان حال برخی از این ترکیب رنگ های زیبا بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد. در این مطلب از مجله دلتا به برخی از ترکیب رنگی‌هایی که اگر در کمد لباس خود داشته باشید هیچ گاه از مد نمی‌افتد، اشاره می‌کنیم.

ترکیب رنگ های زیبا که هیچگاه از مد نمی‌افتند

ترکیب رنگی نقره‌ای با سفید یا مشکی

رنگ نقره‌ای از طیف رنگ‌های براق است که در استایل نیز بسیار چشمگیر است. حضور رنگ نقره‌ای در استایل‌ها از قدیم تا به امروز به چشم می‌آید که مخصوصا در ترکیب لباس‌های رسمی از آن‌ها استفاده می‌شود.

براق بودن رنگ نقره‌ای به مانند لبه تیز براق چاقو است. ترکیب نقره‌ای با مشکی و سفید در عین جذابیت بسیار ریسک‌پذیر است. ناگفته نماند ترکیب نقره‌ای با طوسی و صورتی نیز بسیار جذاب است. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب اصول ست کردن لباس‌ را یاد بگیرید! را بخوانید.

ترکیب رنگ های زیبا

ترکیب رنگی قرمز با آبی

ست کردن این دو رنگ اصلی در کنار هم چشمگیر است و کمی جسارت نیز می‌طلبد. اگر شما شخصیت جسوری دارید باید این دو رنگ لباس را در کمد لباس خود برای ست کردن داشته باشید؛ زیرا، این ترکیب رنگی همیشه زیبا و روی مد است البته که با کم و زیاد کردن شدت رنگ آبی می‌تواند میزان جسارت این ترکیب رنگی را کاهش داد.

ترکیب رنگ های زیبا

سبز با سورمه‌ای از ترکیب رنگ های زیبا

رنگ سبز و آبی از رنگ‌های پرکاربرد درباری هستند. این دو رنگ را کنار یگدیگر یک لحظه در ذهن خود تجسم کنید. این ترکیب رنگی از زمان‌های قبل تا به امروز پرکاربرد بوده است و نکته جذابی که دارد این است که هیچگاه تکراری و خسته‌کننده نمی‌شود. این ترکیب رنگی در عین زیبایی و جذابیت استایل شما را رسمی نشان می‌دهد.

 

ترکیب رنگی آبی با زرد

همنشینی آبی و زرد، از دیگر ترکیب‌های رنگ اصلی در چرخه رنگ است. ترکیبی بسیار شاد، پر انرژی و جذاب که به فراوانی نشاط را انتقال می‌دهد. این ترکیب را به‌راحتی می‌توان با افزودن مقداری تیرگی به رنگ‌ها به سمت استایل رسمی هدایت کرد. رنگ‌های طوسی و سفید به عنوان رنگ سوم در کنار این ست رنگی زیبا است.

ترکیب رنگ های اصلی

مشکی با سفید از ترکیب رنگ های زیبا

بی‌شک برای یکبار هم که شده، همه ما تجربه‌ این ترکیب رنگی را در استایل خود داشته‌ایم. نکته قابل توجه در این ترکیب رنگی، میزان وسعت رنگ در استایل شما است. اگر رنگ سفید غالب باشد و بیشتر به چشم بخورد، بیشتر نظرها را به خود جلب می‌کند. اگر بر عکس باشد استایل شما خاموش‌تر است ولی همچنان جذاب و کلاسیک جلوه می‌کند.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب شومیز سفید را اینجوری ست کنید! را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ۲:۲۰ ق٫ظ

    منکه عاشق رنگ زرد وآبی هستم🥰🥰مرسی ازشما

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۱۷ ق٫ظ

      بله زرد و آبی کنار هم بسیار زیباست😍

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۲۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۱۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۲۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۴۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۱۵ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ب٫ظ

      سپاس

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…