۸ نکته طلایی برای زیباتر شدن، بدون آرایش

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آرایش صورت یک روش پرکاربرد است که امروزه اکثر بانوان برای زیباتر به‌نظر رسیدن و شاداب‌تر نشان دادن چهره خود از آن استفاده می‌نمایند.
Untitled 1 325 ۸ نکته طلایی برای زیباتر شدن، بدون آرایش

بسیاری از افراد زمان لازم برای آرایش را ندارند و یا دارای پوست‌های حساسی هستند که استفاده از لوازم آرایشی به ضرر آن‌ها است. جالب است که بدانید، راه‌هایی وجود دارند که می‌توانند به زیباتر شدن بدون آرایش کمک کنند. در این مطلب از مجله دلتا در خصوص این موضوع توضیحات بیشتر ارائه می‌شود.

روش‌های زیباتر شدن بدون آرایش

استفاده از خوراکی‌های مفید برای پوست

رژیم‌های غذایی بر روی زیبایی شما بسیار تاثیر دارند. پیروی از یک رژیم غذایی که دارای مواد مغذی است، می‌تواند تمام نیازهای بدن را برطرف نموده و بر روی زیبایی چهره نیز اثر داشته باشد. در وعده‌های غذایی لازم است تا اسیدهای چرب مفید همچون امگا۳، پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، غلات و کربوهیدرات‌ها وجود داشته باشند.

نوشیدن آب به مقدار کافی

درنظر داشته باشید که هر فعالیت در بدن با دخالت آب انجام می‌شود. لذا لازم است تا حد ممکن آب مصرف شود. از سوی دیگر اگر آب در بافت‌های بدن وجود داشته باشد، پوست درخشان و شفاف می‌شود. نوشیدن آب زیاد موجب می‌شود تا سموم بدن به راحتی دفع شوند. استفاده از مواد غذایی که دارای آب هستند همانند کاهو، لیمو و خیار به تامین آب بدن کمک می‌نمایند.

خواب کافی و آرام برای زیباتر شدن بدون آرایش

سومین موردی که باعث می‌شود، بدون آرایش دارای پوست بشاش و زیبایی باشید، آرامش پوست است. خواب کافی با زیبایی شما تاثیر مستقیم دارد. بدن در مدت خواب، اقدام به بازسازی بافت‌های فرسوده می‌نماید. این مورد در خصوص پوست نیز صادق است. با ۶ الی ۸ ساعت خواب در شبانه‌روز می‌توانید چشمان زیباتری داشته باشید.

ورزش کردن

ورزش کردن باعث می‌شود تا گردش خون در بدن بیشتر شود. هر اندازه میزان گردش خون افزایش داشته باشد، اکسیژن رسانی به بافت‌ها نیز بیشتر خواهد شد. این مورد باعث تقویت پوست و آرامش آن می‌شود. عموما پوست‌هایی که اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت نموده‌اند، براق‌تر از سایر پوست‌ها هستند.

زیباتر شدن بدون آرایش

انجام مراقبت‌های پوستی برای زیباتر شدن بدون آرایش

یک پوست زیبا نیاز به مراقبت ویژه دارد. یک پوست سالم می‌بایست مرطوب و سفت باشد. همچنین در زمان‌های مورد نیاز پاکسازی و لایه برداری شود. این مورد بسیار حائز اهمیت است که حتما قبل از خواب هرگونه آرایشی را از روی صورت خود تمیز نمایید.

استفاده از کرم‌های ضد آفتاب

یکی از دلایل اصلی که موجب پیر شدن پوست و ایجاد چین و چروک بر روی پوست می‌شود، عدم استفاده از کرم ضد آفتاب است. آفتاب با توجه به اشعه‌های خطرناکی که دارد موجب می‌شود تا لکه‌های پوستی ایجاد شود و ظاهر پوست را زشت نشان دهد. بنابراین ضد آفتاب می‌تواند به زیباتر شدن بدون آرایش کمک کند.

دوری از شرایط استرس زا

زندگی انسان همواره با استرس‌های متفاوتی همراه است. این استرس‌ها بر روی سلامت مو و پوست می‌تواند تاثیر مستقیم داشته باشد. ریزش موها و ایجاد جوش‌های عصبی از شایع‌ترین پیامد‌های استرس هستند.

ماساژ‌صورت

ماساژ صورت یک جایگزین عالی برای آرایش است. با استفاده از ماساژ شما می‌توانید چین و چروک‌های سطحی پوست را از بین ببرید. ماساژ موجب می‌شود که گردش خون بهتر انجام شود و پوست شفاف‌تر به‌نظر برسد.

زیباتر شدن بدون آرایش

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۶ تکنیک آرایشی برای جوان به نظر رسیدن را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

    عالی‍🤗🙂مثل همیشه‍😃

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ق٫ظ

      ممنون از شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۴۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۰۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۲۴ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۲ ب٫ظ

      ممنونم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…