چگونه دکور آشپزخانه قدیمی خود را مدرن کنید؟

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در هر خانه‌ای آشپزخانه است و دکوراسیون آن اهمیت زیادی دارد؛ چرا که، کدبانوی خانه بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می‌کند.
دکوراسیون مدرن در آشپزخانه

اگر دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما قدیمی‌ است، می‌توانید با کمک روش‌های خلاقانه دکوراسیون آشپزخانه خود را به دکوراسیونی مدرن تبدیل کنید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش‌هایی برای دکوراسیون مدرن در آشپزخانه می‌پردازیم.

تغییر در کفپوش آشپزخانه

کفپوش آشپزخانه تاثیر زیادی در مدرن به‌نظر رسیدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد. در سال‌های اخیر از کاشی و سرامیک با طرح پارکت و چوب برای کفپوش در آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود.

دکوراسیون مدرن در آشپزخانه

حذف کابینت‌های بالایی آشپزخانه

اغلب اوقات کابینت‌ها در ردیف بالا باعث شلوغ به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می‌شوند که شما می‌توانید با برداشتن این کابینت‌ها دکوراسیونی به‌روز را در آشپزخانه منزل خود به‌وجود آورید.

دکوراسیون مدرن در آشپزخانه

استفاده از گلدان در آشپزخانه

شما می‌توانید با نصب انواع شلف‌های دیواری چوبی و قرار دادن گلدان‌های زیبا روی شلف‌های دیواری فضای آشپزخانه خود را مدرن و زیباتر از همیشه کنید.

استفاده از صندلی اپن در اطراف اپن آشپزخانه

صندلی اپن تاثیر زیادی در به‌روز شدن دکوراسیون آشپزخانه‌های قدیمی‌ دارد. شما می‌توانید با چیدن این نوع صندلی‌ها در اطراف اپن آشپزخانه خود، از آن به‌عنوان میز غذاخوری استفاده کنید.

استفاده از صندلی اپن

استفاده از لوازم کاربردی و مدرن در آشپزخانه

مدل وسایل آشپزخانه در به‌روز شدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیر زیادی دارد. شما می‌توانید با چیدمان صحیح وسایل در آشپزخانه و استفاده از وسیله‌های مدرن فضای آشپزخانه خود را زیباتر از همیشه کنید.

تغییر در رنگ و مدل کابینت‌های آشپزخانه

کابینت‌های آشپزخانه تاثیر زیادی در جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد. از این رو شما می‌توانید با تغییر دادن طرح و رنگ کابینت‌ها، دکوری جدید را در فضای آشپزخانه منزل خود ایجاد کنید.

مدل کابینت‌ های آشپزخانه

طراحی نورپردازی مدرن در آشپزخانه

نورپردازی و روشنایی آشپزخانه از مهم‌ترین نکات تاثیرگذار در مدرن به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه است.

استفاده از عناصر تزیینی در آشپزخانه

برای تبدیل کردن دکوراسیون آشپزخانه های قدیمی‌به آشپزخانه مدرن می‌توانید از انواع وسایل تزیینی در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید.

طراحی اپن برای آشپزخانه‌های قدیمی

امروزه در ساخت آشپزخانه از دیوار اپن استفاده می‌شود. شما می‌توانید با طراحی اپن شیک و کاربردی برای  آشپزخانه منزل خود دکوراسیون متفاوتی را در فضای آشپزخانه به‌وجود آورید.

طراحی اپن برای آشپزخانه های قدیمی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ عادت غلط در چیدمان منزل که نباید انجام دهید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۰۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…