رازهای شیک پوشی خانم‌ها را بدانید

۴
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شیک پوشی از نظر روانشناسی، باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد افراد می‌شود. فرد شیک پوش، احساس رضایت نسبت به خود را دارد و این احساس را ناخودآگاه به دیگران انتقال می‌دهد.
Untitled 1 324 رازهای شیک پوشی خانم‌ها را بدانید

مهم نیست جوان هستید یا پیر برای شیک پوش بودن نه پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت و نه برند پوشی مهم است. برای شیک پوش بودن یک سری راز و ترفند وجود دارد که کمتر کسی از آن‌ها باخبر است. در این بخش از مجله دلتا آن‌ها را با شما درمیان می‌گذاریم.

رازهای شیک پوشی خانم‌ها

ساده پوشی

در دنیای مد و فشن مهم‌ترین راز شیک پوش بودن ساده پوشی است. این یکی از نکاتی است که فشن بلاگرهای ایرانی و خارجی برای داشتن تیپ بهتر کاملا رعایت می‌کنند. حتما شما هم سلبریتی‌های معروفی را دیده‌اید که با ساده‌ترین لباس‌ها چقد شیک به نظر می‌رسند.

تناسب و هماهنگی

تناسب قد و وزن در شیک پوشی بسیار موثر است. شما برای شیک پوشی نیاز دارید که اندام متناسبی داشته باشید و وزن شما با قد شما هماهنگی داشته باشد. شاید در طول روز افراد زیادی را ببینید که با پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت اصلا شیک پوش به نظر نمی‌رسند؛ زیرا بین قد و وزن آن‌ها تناسبی وجود ندارد و همچنین متناسب با سن و رنگ پوست خود لباس انتخاب نکرده‌اند.

شیک پوش بودن

تاثیر اکسسوری‌ها در شیک پوش بودن

اکسسوری‌ها معجزه می‌کنند. بیشتر خانم‌ها اکسسوری را نادیده می‌گیرند و شاید اصلا از آن‌ها استفاده نکنند اما بهتر است بدانید یک ساعت شیک یا یک انگشتر زیبا تاثیر ویژه‌ای در شیک پوش به‌نظر رسیدن شما دارند.

مد روز باشید

در هر سنی که هستید برای شیک پوش به‌‎نظر رسیدن لازم است که مطابق مد روز تیپ بزنید و از لباس‌های جدید استفاده کنید. وقتی مد روز را در انتخاب لباس مدنظر داشته باشید خود به خود تیپ شیک و جذابی خواهید داشت.

شیک پوش بودن

استایل تک‌رنگ

استایل تک‌رنگ شاید تکراری و خسته‌کننده به‌نظر برسد اما یکی از رازهای شیک پوشی است، اینکه شما تیپ سر تا پا مشکی یا طوسی داشته باشید خیلی جذاب است تا اینکه از ۵ یا ۶ رنگ در استایل خود استفاده کنید.

توجه به فرم اندام برای شیک پوش بودن

خانم‌های شیک پوش و خوشتیپ به یک نکته اهمیت ویژه می‌دهند آن هم این است که با توجه به فرم اندام خود لباس انتخاب می‌کنند؛ مثلا اگر شما چاق و قد کوتاه هستید لباس‌های مدل ماهی انتخاب نکنید این مدل لباس‌ها برای خانم‌های لاغر و قد بلند مناسب هستند. لباسی که انتخاب می‌کنید نه باید گشاد باشد و نه تنگ، بلکه باید درست اندازه شما باشد.

شیک پوش بودن

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه خوشتیپ‌ها فصل پاییز چه می‌پوشند؟ را بخوانید.

رازهای شیک پوشی

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۲۳ ب٫ظ

    عالیه

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۵ ب٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…