شیک‌ترین آباژورهای مدرن در دکوراسیون منزل شما

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آباژور مدرن یکی از عناصر تزئینی خاص در نورپردازی خانه به حساب می‌آید. همان‌طور که می‌دانید هر اتاق از خانه شما با وجود لامپ‌های زیبا، زیباتر به‌نظر می‌رسد و جلوه  زیباتری می‌گیرد.
آباژورهای مدرن در دکوراسیون داخلی

انتخاب آباژور متناسب با رنگ و وسایل اتاق شما در زیبایی دکور و فضای منزل شما تاثیر به‌سزایی دارد. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم از نقش آباژورهای مدرن در دکوراسیون داخلی با شما صحبت کنیم و اطلاعات لازم برای خرید یک آباژور متناسب با منزل یا اتاقتان را در اختیارتان قرار دهیم.

نحوه انتخاب آباژورها برای دکوراسیون منزل

در هنگام انتخاب چراغ برای هر اتاق چیزی که در قدم اول به آن فکر می‌کنید این است که چه نوع لامپ و چراغی برای اتاق شما مناسب است و چه ترکیب و دیزاینی اتاق شما را جذاب‌تر می‌کند.

در انتخاب آباژور باید به این نکته توجه داشت که اتاق شما بلند و باریک است یا عریض و پهن، بسته به این شرایط می‌توانید آباژور  مناسب اتاق خود را انتخاب کنید. بهتر است بدانید که آباژور باید به حد کافی پایین باشد، البته نه آنقدر پایین که برای تعویض لامپ آن در زیر آن قرار بگیرید و نه آنقدر بالا که در دکور اتاق به چشم نیاید.

آباژورهای مدرن آویزدار

همان‌طور که می‌دانید استفاده از آباژور های آویزدار از سال‌های گذشته در منازل مرسوم بوده است و از آن برای دکوراسیون منزل استفاده می‌کردند.

ما می‌توانیم از این مدل آباژورهای مدرن در دکوراسیون داخلی در طراحی اتاق‌ها به‌خصوص اتاق ناهارخوری استفاده کنیم. چرا که آباژورهای آویزدار مناسب‌ترین گزینه برای بالای میز ناهارخوری هستند و هنگام میل کردن غذا، روشنایی خاصی به میز غذای شما می‌بخشد. در نتیجه احساس دلپذیرتر و بهتری خواهید داشت.

آباژورهای مدرن در دکوراسیون داخلی

انواع آباژورهای مدرن

در صورتی که در فکر تغییر دادن آباژور خانه خود هستید، بهتر است شکل آن را مد نظر داشته باشید. می‌توانید از سبک‌های زیر برای انتخاب آباژور خود کمک بگیرید.

آباژور مدرن سلطنتی

مدل آباژور سلطنتی و به اصطلاح دکوراسیون‌های داخلی اشرافی، ترکیبی از سبک‌های شلوغ و هنرهای دستی قلم کاری با رنگ‌های زیبا و چشم‌نواز نقره‌ای و طلایی است.

بهترین مکان قرار دادن آباژورهای شیک ایستاده کنار و کنج اتاق پذیرایی و نشینمن، کنار پرده یا میزتلویزیون است.

آباژورهای مدرن در دکوراسیون داخلی

آباژور مدرن رومیزی

مدل آباژورهای رومیزی شیک برای اتاق پذیرایی اغلب روی میز عسلی کنار مبل و یا میز کنسول ها جا می‌گیرند که برای هماهنگ کردن و تکمیل زیبایی این بخش از دکوراسیون داخلی منزل باید به تناسب و تم رنگ و مدل آباژور با کاغذ دیواری، قالی یا سبک آینه و میز کنسول پیش بروید.

آباژور مدرن رومیزی

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات مهم در انتخاب پرده برای خانه کوچک را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…