کاور مناسب مبل، پیراهنی زیبا برای مبلمان شما

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مبلمان کانون دکوراسیون خانه است و نگهداری از آن مساله‌ای است که صاحب‌خانه‌ها معمولا از آن غافل می‌شوند. چقدر از مبلمان خود محافظت می‌کنید؟
کاور مناسب مبلمان منزل

انتظار دارید مبلمان شما چند سال به شما و اهالی خانه خدمت کند بدون این که از کیفیت بیفتد یا ظاهر آن دستخوش تغییر شود؟ چه راه‌های محافظتی برای حفظ زیبایی و دوام مبلمان خانه خود دارید؟استفاده از کاور مناسب مبلمان منزل باعث می‌شود. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

کاور مبل چیست؟

اگر این روزها در بازار بگردید کاورهایی را پیدا می‌کنید که به زیبایی بر تن مبلمان شما می‌نشینند و گاهی پارچه و ظاهر آن‌ها حتی از روکش مبلمان شما نیز خاص‌تر و زیباتر است. بنابراین دیگر کاور مناسب مبلمان منزل یک ابزار کاربردی نیستند، بلکه می‌توانند المانی دکوراتیو و تزئینی برای چیدمان خانه شما به حساب بیایند.

کاور ژلاتینی

جنس رویه ژلی یا ژلاتینی پلیمر PVC است که بسیار شفاف و منعطف بوده و ظاهر مبلمان را هم نمی‌پوشاند. با کاور ژلاتینی دیگر نگران نباشید زیرا آلودگی از روکش ژله‌ای عبور نمی‌کند و به مبلمان شما نمی‌رسد. همچنین این نوع کاور اجازه ورود گرد و غبار را نمی‌دهد و شما را از دردسر تمیزکاری مداوم خلاص خواهد کرد.

کاور پارچه‌ای

بزرگ‌ترین حسن کاور‌های پارچه‌ای این است که نسبت به کاور ژلاتینی صدمه کمتری می‌بینند و در برابر شستشو و استفاده زیاد مقاوم‌تر هستند. اما متاسفانه در برابر جوهر خودکار، خیسی مایعات و مواد حساسیت‌آور آسیب‌پذیرند و ممکن است برحسب شرایط شما نگهبان خوبی برای مبلتان نباشند، هرچند مزیت‌های خود را نیز دارند.

کاور مناسب مبلمان منزل

چه کاوری برای چه مبلی مناسب است؟

شاید از خودتان بپرسید برای سبک مبلمان شما چه پیراهنی مناسبتر است و حفاظت بهتری به مبل‌های ما خواهد داد؟ در ادامه مطلب ما به شما پاسخ می‌دهیم.

کاور مناسب مبل سلطنتی

مبل‌های سلطنتی به دلیل پارچه‌های گران‌قیمتی در تولید آن‌ها به‌کار می‌رود و برای مهمانان رسمی و ویژه استفاده می‌شوند، ضروری است که همیشه سالم و مرتب باشد. زیرا گران بودن این نوع مبلمان باعث می‌شود هزینه‌های تعمیر و تعویض پارچه آن‌ها نیز زیاد باشد. به علت زیبایی پارچه و چوب‌های حکاکی‌شده مبلمان سلطنتی، این نوع مبل نباید با کاور پوشانده شود تا جذابیت آن به چشم بیاید، بنابراین برای پوشاندن آن‌ها از کاورهای بی‌رنگ و شفاف استفاده کنید.

کاور مناسب مبل راحتی و مدرن

معمولا پارچه مبلمان راحتی زود خراب می‌شود و بر اثر نشستن زیاد تغییر شکل داده و از رنگ و رو می‌رود. برای این نوع مبلمان از کاور پارچه‌ای استفاده کنید. مبلمان مدرن با کاورهای پارچه‌ای به شکل مناسبتری زینت داده می‌شوند و دکوراسیون شما را تکمیل می‌کنند. می‌توانید پارچه کاور را متناسب و هماهنگ با رنگ مبلتان انتخاب کنید تا ظاهر آن چشم‌نوازتر به نظر بیاید.

کاور مناسب مبلمان منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب با کمترین هزینه چیدمان منزل خود را نو کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در ۸:۱۶ ب٫ظ

    آیا برای مبل ال هم پیراهن مبل هست اگه هست لطفا با تصویر نشان دهید ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۰۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۵۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…