جدیدترین مدل موهای کوتاه زنانه

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدل مو، بخشی از شخصیت هر فردی را شکل می‌دهد. انتخاب مدل موی کوتاه مناسب، می‌تواند همچون آینه‌ای درون ما را به دیگران نشان دهد.
Untitled 1 303 جدیدترین مدل موهای کوتاه زنانه

بسیاری از افراد که تمایل و علاقه به کوتاهی مو خود دارند، نگران تغییر چهره و کوتاه شدن بیش از حد موهای خود هستند. مواردی مثل طول گردن، فرم صورت، رنگ پوست بدن و… می‌تواند در انتخاب مدل مو کوتاه زنانه یا دخترانه اثرگذار باشد. در این مطلب از مجله دلتا این موارد را بررسی می‌کنیم.

انواع جدیدترین مدل مو کوتاه زنانه

باب کوتاه زاویه‌دار

اگر به دنبال بیشتر نشان دادن طول گردن خود هستید، مدل مو باب کوتاه زاویه‌دار، مناسب شما است. در این مدل، با کوتاه کردن موهای پشت گردن بیش از موهای جلو صورت شما و زاویه‌دار کردن آن به سمت جلو، طول گردن شما بیش از آنچه که هست، نشان داده می‌شود.

مدل مو کوتاه

پیکسی بلند

مدل مو کوتاه زنانه پیکسی بلند، مناسب خانم‌هایی با موهای کم‌پشت است که می‌خواهند حجم موهای خود را افزایش دهند. همچنین با استفاده از سشوار، اتو مو و انتخاب رنگ مناسب می‌توانید حجم موی خود را بیشتر کنید.

مدل مو کوتاه

باب مجعد

مدل‌های کوتاهی باب در ۲۰۲۱ طرفداران بسیاری پیاده کرده است و می‌شود آن را مد امسال دانست. اگر موهای صافی دارید و می‌خواهید تجربه مد روزی داشته باشید، مدل کوتاهی باب مجعد مناسب شما است.

مدل مو کوتاه

مدل مو کوتاه زنانه مناسب صورت گرد

تقریبا تمامی مدل‌ها برای صورت گرد مناسب است. برای موهای پرپشت بیشتر مدل‌هایی که حالت خرد شده داشته باشد و کمی از حجم مو را گرفته، پیشنهاد می‌شود. این کار از گردی صورت گرفته و آن را جذاب‌تر می کند.

مدل مو کوتاه مناسب صورت کشیده

در این حالت باید کمی از قسمت جلو مو بر روی پیشانی قرار بگیرد، تا کمی از پیشانی را بپوشاند. برای افرادی که گردن بلندی دارند، بهتر است مدل‌های اسپرت انتخاب شود، چرا که بلند پشت مو، به نسبت مدل‌های دیگر بلندتر است.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب پرطرفدارترین مدل‌ رنگ موهای پاییزی را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۲۵ ب٫ظ

    عالییی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۴ ق٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…