با کمترین هزینه چیدمان منزل خود را نو کنید

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر شما هم از دکور خانه خود خسـته شده‌اید، روش‌هایی وجود دارد که با اجرا کردن آن‌ها می‌توانید ظاهر خانه را بـه روز کنید و از تغییر آن لذت ببـرید.
تغيير دکوراسيون داخلی خانه

تمامی ایده‌ھای تغییر دکوراسیون داخلی خانه نیاز به وقت و هزینه زیاد ندارد. اگر به دنبال ایده‌های کابردی برای تغییر دادن فضای داخلی خانه خود ھستید، موارد بیان شده در این مطلب از مجله دلتا می‌تواند شما را کمک کند.

تنظیم چیدمان مبلمان و لوازم خانه را تغییر دھید

مبلمان را از کنار دیوار برداشته و سعی کنید آن‌ھا را در زوایای جدیدتر و گیراتر بچینید. مثلا کاناپه را مورب قرار دهید. ابن کار باعث می‌شود که اتاق رابزرگ‌تر نشان دھد.

یک دیوار را رنگ کنید

برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه می‌توانید یکی از دیوارھای مھم خانه  را که در معرض توجه نیز ھست. به رنگ دلخواه خود رنگ کنید. تابلوھا و لوازم ھنری را می‌توانید از آن آویزان کنید و مبل جدید و زیبایی در آن بخش قرار دھید.

تغییر دکوراسیون داخلی خانه

از گل و گیاه استفاده کنید

گل و گیاه می‌تواند حال و ھوای تازه‌ای را به خانه بیاورد. اگر علاقه‌ای به رسیدگی به گل و گیاه ندارید، می‌توانید ازگل‌ھا و درختچه‌ھای مصنوعی استفاده کنید. کیفیت گل‌ھای مصنوعی ھم آنقدر خوب شده است. که به سختی می‌توان آن‌ھا را از گل طبیعی تشخیص داد.

یک قالیچه در نقطه‌ای بیندازید

قالیچه‌ھای محلی وسیل بسیار خوبی برای اتاق‌ھای گفتگو و نشیمن به‌شمار می‌رود. قالیچه‌ای متناسب با اسباب و لوازم اتاق انتخاب کنید و آن را پایین میز بیندازید.

تغییر دکوراسیون داخلی خانه

تابلو و آینه از دیوارھا آویزان کنید

تابلوھایی آویزان کنید که شخصیت و روحیه شما را منعکس کند. سعی کنید از قاب‌ھای تزیینی‌تر و زیباتر استفاده کنید. ھنگام آویزان کردن دقت کنید که تابلو از ھر قسمت خانه قابل مشاھده باشد و گیرا باشد.

مجسمه‌ھا را در یک جا جمع کنید

مجسمه‌ھا و پیکره‌ھای کوچک و مرتبط با ھم را در قسمتی از خانه که مورد توجه است کنار ھم قراردھید. این مجسمه‌ھا را به صورت‌ھای فانتزی و متنوع بچینید.

مجسمه ها در دکور خانه

از کوسن‌ھای تزیینی استفاده کنید

این بالشتک‌ھا و کوسن‌ھای تزیینی به سادگی رنگ و بوی جدیدی به خانه می‌دھد و مبلمان منزل را نیز باشکوه‌تر جلوه می‌دھد.

لامپ‌ھا و لوسترھا را عوض کنید

لوسترھا و لامپ‌ھا جزو وسایلی ھستند که خیلی زود بر بیننده آشکار می‌کنند که سبک چیدمان خانه شما قدیمی است یا جدید. برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه به دنبال لوسترھایی باشید که جدیدتر و فانتزی باشند، و ضمنا با لوازم و رنگ‌بندی خانه شما نیز ھماھنگ باشند.

لامپ‌ھا و لوسترھا را عوض کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب پارچه مبلمان خود را هوشمندانه انتخاب کنید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…