۱۰ اکسسوری که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشد!

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
حتی اگر شیک‌ترین لباس‌های دنیا را بپوشید استایل شما بدون اکسسوری ناقص است. آن‌ها برای کامل کردن یک استایل لازم هستند.
Untitled 1 297 10 اکسسوری که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشد!

اکسسوری‌ها لوازم جانبی هستند که انواع مختلفی دارند و از طرفی استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل معمولی شما را شیک و خاص جلوه دهد. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم ۱۰ اکسسوری مورد نیاز هر خانم شیک پوش را معرفی کنیم.

۱۰ اکسسوری مورد نیاز برای شیک بودن

روسری ابریشمی

از روسری شروع می‌کنیم که در کمد هر زن ایرانی به وفور پیدا می‌شود. داشتن یک روسری ابریشمی با رنگ‎‌های شاد برای متفاوت شدن شما کافی است. این روسری می‌تواند به استایل شما رنگ بدهد یا موهای شما رو بپوشاند. فرقی نمی‌کند در هر صورت شیک‌ترین اکسسوری برای یک زن ایرانی است. اگر می‌خواهید به مهمانی بروید و نمی‌دانید چه بپوشید به سراغ یک شومیز ساده سفید بروید، و بعد یک روسری رنگی دور یقه شومیز یا دور گردن خود گره بزنید.

اکسسوری مورد نیاز

 کمربند اکسسوری مورد نیاز هر خانم شیک پوش

داشتن یک کمربند با رنگ‌های خنثی یا نود می‌تواند در مواقعی که لباس‌های شما تکراری شده و نمی‌دانید چه بپوشید به داد شما برسد! یک پیراهن بلند بپوشید و یک کمربند باریک روی آن ببندید و بعد کمی پیراهن را از قسمتی که کمربند قرار دارد به سمت بالا بکشید طوری که روی کمربند قرار گیرد. حالا یک پیراهن کوتاه جذاب و جدید دارید.

جوراب شلواری

به غیر از کاربرد اصلی جوراب شلواری برای زیر پیراهن، می‌توانید آن را زیر شلوارک‌های خیلی کوتاه بپوشید و یا حتی آن را زیر شلوار جین زاپ‌دار استفاده کنید.

اکسسوری مورد نیاز

 کیف دستی

کیف دستی یا کلاچ از اکسسوری‎‌های واجب برای هر خانمی‌ است. یک کیف دستی ساده با رنگ خنثی برای مهمانی‌ و قرار به کار شما می‌آید. اگر از آن خسته شدید می‌توانید با  روسری یا باندانا آن‌ را تزیین کنید.

گوشواره مروارید اکسسوری مورد نیاز هر خانم شیگ پوش

موهای خود را ساده بالای سر جمع کنید یا موها را باز بگذارید. در هر صورت یک جفت گوشواره مروارید توجه‌ها را به شما جلب خواهد کرد.

اکسسوری مورد نیاز

هدبند

البته اگر هدبند ندارید مشکلی نیست روسری کار هدبند را نیز انجام می‌دهد. از هدبند برای آرایش موهای خود برای یک مهمانی یا حتی برای یک استایل خیابانی در زیر شال یا روسری استفاده کنید.

عینک

یکی از بهترین اکسسوری‌ها برای یک استایل بهاری یا تابستانی عینک است. داشتن یک عینک آفتابی متناسب با فرم صورت شما علاوه بر اینکه از چشم‌های شما حفاظت می‌کند به استایل شما نیز جلا می‌دهد.

کیف دوشی اکسسوری مورد نیاز هر خانم شیک پوش

یک کیف دوشی ساده برای هر استایلی مناسب و راحت است. مهمانی، خرید و یا حتی یک قرار کاری کیف دوشی عصای دست شما خواهد شد.

مجله دلتا

کلاه

یک مدل کلاه مطابق با سلیقه خود در کمد داشته باشید بد نیست. این کلاه می‌تواند یک کلاه بیسبال باشد و برای استایل‌های کژوال و تام بوی از آن استفاده کنید و یا یک کلاه فلاپی برای یک روز گرم تابستانی در ساحل.

ماسک

در این روزها که تمام دنیا با ویروس کرونا درگیر است داشتن یک ماسک طرح‌دار می‌تواند استایل شما را خاص جلوه دهد.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه چگونه کیف مناسب خود را پیدا کنیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۰۱ ق٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…