۶ تکنیک آرایشی برای جوان به نظر رسیدن

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مسئله سن همیشه برای خانم‌ها مهم بوده است و به‌طور طبیعی علاقه دارند که کمتر از سنی که دارند دیده شوند یا افراد مختلف به آن‌ها بگویند که چقدر خوب مانده‌اند.
Untitled 1 293 6 تکنیک آرایشی برای جوان به نظر رسیدن

جوان به نظر رسیدن دغدغه افرادی است که متوجه چروک‌های چهره خود می‌شوند. عموم افراد با استفاده از تکنیک‌های آرایشی و وسایل آرایشی تلاش می‌نمایند تا جوان‌تر به‌نظر برسند. در این مطلب از مجله دلتا در خصوص تکنیک‌های آرایشی برای جوان‌تر به‌نظر رسیدن صحبت خواهد شد.

آشنایی با روش‌های جوان به نظر رسیدن

داشتن صورت براق

بسیاری از افراد تصور می‌نمایند که صورت‌های چرب و براق، موجب جوان به نظر رسیدن می‌شود. از همین رو لوازم آرایشی تهیه می‌کنند که باعث چرب شدن صورت می‌شود. این چربی با انواع لوازم آرایشی می‌تواند باعث انسداد منافذ پوستی و به‌وجود آمدن جوش و آکنه شود.

در همین راستا توصیه می‌شود ابتدا صورت خود را به خوبی تمیز نمایید تا هرگونه چربی اضافی حذف شود. سپس از یک مرطوب کننده استفاده نمایید و بر روی آن آرایش معمولی خود را داشته باشید. صورت‌های براق به راحتی نواقص را مشخص نموده و بازتاب می‌دهند لذا از براق نمودن پوست خود بپرهیزید. براق کردن پوست با لوازم آرایشی باعث پیری پوست می‌شود.

استفاده از آرایش چشم سبک برای جوان به نظر رسیدن

بسیاری از افراد برای جوان تر به نظر رسیدن، از آرایش‌های غلیظ استفاده می‌نمایند. این کار باعث می‌شود تا پوست فرسوده‌تر به‌نظر برسد. برای این افراد عموما توصیه می‌گردد تا از آرایش ملایم و سبک مخصوصا برای پشت چشم استفاده شود. به‌طور مثال برای پشت پلک می‌توان از رنگ‌های طبیعی همچون قهوه‌ای روشن، سفید و خاکستری ملایم استفاده کرد.

جوان به نظر رسیدن

استفاده از رژلب با رنگ نود و طبیعی

انواع رژلب‌های تیره و براق همچون بنفش، مشکی و نارنجی می‌تواند شما را مسن‌تر نشان دهد. رژلب باید تنها برای جلا دادن به رنگ لب‌ها باشد، لذا استفاده از رنگ‌های طبیعی همچون گلبهی و کالباسی گزینه خوبی محسوب می‌شوند.

برجسته نشان دادن گونه ها

بسیاری از افراد مسن از رنگ‌ها می‌ترسند. اما یکی از تکنیک‌های آرایشگری برای جوان به نظر رسیدن، استفاده از رنگ و لعاب مناسب برای گونه‌ها است. در همین راستا برای انتخاب رنگ رژ گونه می‌توان از رنگ‌های زنده همانند قهوه‌ای، صورتی و سرخ کمرنگ استفاده نمایید تا گونه‌های شما را درخشان‌تر نشان دهند.

جوان به نظر رسیدن

پوست خود را صاف و یک‌دست کنید

این گزینه یک مرحله مهم در جوان‌تر به‌نظر رسیدن پوست است؛ لذا لازم است تا به جای استفاده از پودرهای مختلف، از یک کرم‌پودر مایع و سبک استفاده کنید تا به راحتی جذب پوست شما شود و چین و چروک ها را پر نماید. استفاده از پرایمر نیز می‌تواند مؤثر باشد.

سعی کنید برای جوان به نظر رسیدن به اجزای صورت خود حالت دهید

با بالاتر رفتن سن، عموما پوست شما شل شده و دچار افتادگی خواهد شد. برای اینکه این مورد را پوشش دهید، می‌توانید به اجزای صورت خود حالت دهید. به‌طور مثال برای حالت دادن به گونه‌ها لازم است تا لپ‌ها را به سمت داخل جمع کنید. سپس گونه‌ها را به صورت مثلثی رژگونه بزنید.

جوان به نظر رسیدن

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب پنهان کردن غبغب با ترفندهای زیرکانه را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۰۱ ق٫ظ

    چه خوب

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۱ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

      بله خیلی خوب بود،عالی‍😉😁🤗مثل همیش🤩

      پاسخ

      • مونا اصفهانی

        ۱۳ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۱۵ ق٫ظ

        ممنون از شما

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…