۵ روش سریع برای پاک کردن رنگ مو

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا رنگ موهای شما به دل نمی‌نشیند؟ آیا رنگ اشتباهی به موهای خود مالیده‌اید؟ یا اینکه می‌خواهید به رنگ طبیعی مو بازگردید؟ پاک کردن رنگ مو خیلی کار سختی نیست!
Untitled 1 282 5 روش سریع برای پاک کردن رنگ مو

گاهی اوقات به دلایل متفاوت ممکن است از رنگ موی خود خسته یا پشیمان شوید. با روش‌هایی ساده می‌توانید به پاک کردن رنگ مو خود بپردازید. در این مطلب از مجله دلتا چند روش برای این کار را توضیح داده‌ایم.

۵ روش پاک کردن رنگ مو

از آب داغ استفاده کنید تا رنگ مو زودتر پاک شود

تمام رنگ موها پس از ۱۵ تا ۲۰ بار شست‌وشو به کلی پاک می‌شوند. از روی بسته‌بندی رنگ موی خود می‌توانید متوجه شوید که دقیقا با چه مقدار شست‌وشو رنگ مو از موهای شما پاک خواهد شد. هر بار که موها را می‌شویید از آب داغ استفاده کرده و با آب ولرم دوش را تمام کنید. این کار به پاک کردن رنگ مو کمک می‌کند. پس از شست‌وشو هم موها را به نرم‌کننده آغشته کنید تا شکننده نشوند.

پاک کردن رنگ مو

از روغن و آب داغ استفاده کنید

موها را با آب داغ بشویید و از شامپوی مورد نظر خود استفاده کنید، اما پس از شست‌وشو موهای خود را کاملا خشک نکنید. در یک ظرف کوچک، روغن نارگیل مخصوص مو و آب داغ اضافه کنید. مخلوط بدست آمده باید به اندازه‌ای گرم باشد که بتوانید آن را به پوست سر خود بمالید. حالا موها را با روغن ماساژ دهید و پس از آن سر خود را با یک حوله به مدت یک ساعت بپوشانید.

دوباره موها را با آب داغ بشویید و در آخر آن را با آب معمولی یا آب سرد آبکشی کنید. این کار به پاک کردن رنگ مو کمک می‌کند.

استفاده از آبلیمو برای از بین بردن رنگ مو

اسید سیتریک یک عامل سفید کننده عالی است. برای پاک کردن رنگ مو یک لیموترش را نصف کنید. آب آن را در یک‌ کاسه بگیرید و پوست سر خود را با آن ماساژ دهید.

باقیمانده آبلیمو را هم به موهای خود بمالید. نیم ساعت صبر کنید. سپس موها را با آب داغ و پس از آن آب گرم بشویید. سعی کنید پوست سر را زیاد چنگ نزنید چرا که ممکن است بسوزد.

پاک کردن رنگ مو

استفاده از مواد شوینده و مایع ظرف‌شویی!

برای پاک کردن رنگ مو اگر یک چهارم قاشق مایع لباس‌شویی، یا به همان مقدار مایع ظرف‌شویی به شامپوی خود بیفزایید و از آن مخلوط برای شستن موهای خود استفاده کنید، رنگ موها سریعا پاک خواهدشد.

اگر به‌جای استفاده از شامپوی معمولی، شامپوی ضد شوره استفاده کنید و آن مواد را به آن بیفزایید، نتیجه حتی سریع‌تر هم خواهد بود. اما به‌یاد داشته باشید که این روش نباید به طور مرتب استفاده شود. بهترین راه این است که با آب داغ موهای خود را بشویید تا در روندی طبیعی رنگ موها پاک شود.

قرص ویتامین C و آب برای پاک کردن رنگ مو

چند قرص ویتامین C را له کنید و به آن آب اضافه کنید تا خمیری ساخته شود. خمیر باید به اندازه‌ای باشد که پوست سر شما را بپوشاند. این روش برای رنگ‌هایی مناسب است که عمر بیشتری دارند.

در جهت پاک کردن رنگ مو این خمیر باید به مدت ۳۰ دقیقه روی موهای شما باشد و سپس آن را با آب گرم بشویید. این کار باید بصورت منظم انجام شود.

پاک کردن رنگ مو

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه ترفندهای حرفه‌ای برای حالت دادن مو را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۳۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۰۲ ق٫ظ

    عالی و کاربردی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۱ ق٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…